لوگو ابرستان
مرکز آموزش ابرستان
دسترسی سریع
ما را دنبال کنید...
ورود کالا و خدمات از اکسل

راهنمای نحوه دسترسی، استفاده و نتایج حاصل

گام اول:

 

جهت ایمپورت کردن اطلاعات کالا یا خدمات در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان از منوی سمت راست روی بخش کالا / خدمات کلیک نمایید. ( مانند شکل روبرو )

کلیک بر روی بخش کالا / خدمات زیر منویی با عناوین زیر به شما نمایش داده می شود.

کالا / خدمات: لیستی از کالا/ خدماتی که توسط کاربر در سیستم تعریف شده است را نمایش می دهد.

گروه بندی: لیستی از گروه های کالا یا خدمات ایجاد شده توسط کاربر را نشان می دهد.

واحد کالا: لیستی از واحدهای کالا یا خدمات را نمایش می دهد به صورت پیش فرض در سیستم واحد هایی مانند گرم، کیلو گرم، عدد، بسته، متر، عدد و بسته

لیست قیمت: لیستی از قیمت های کالا که در سیستم ایجاد شده است را نمایش می دهد.

لیست تخفیف: لیستی از تخفیف هایی که در سیستم ثبت شده است نمایش می دهد.

گام دوم:

با ورود به بخش کالا / خدمات بر روی عبارت کالا / خدمات کلیک نمایید. کلیک بر روی این گزینه لیستی از کالا یا خدمات را به شما نشان می دهد.

در صفحه جدید مطابق شکل بر روی “ورود از اکسل” کلیک می نماییم.

در این حالت فرم ورود از اکسل نمایش داده میشود. ابتدا با کلیک بر روی “دانلود نمونه” فایل نمونه را دانلود و مطابق ۱۰ بند دستورالعمل توضیح داده شده در این فرم، تکمیل می نماییم. جهت آپلود فایل تکمیل شده بر روی گزینه “Choose File” کلیک و از پوشه مربوطه آن را انتخاب می نماییم. با کلیک بر روی “آپلود فایل” این فرآیند تکمیل می گردد.

مزیت (های ) امکان

زمانی که اکسل نمونه دانلود می شود مشابه ستون هایی که در اکسل قرار دارد باید مقادیر وارد شود کدهایی که در اکسل وارد می کنید باید ۴ رقمی باشد و کد ملی باید درست باشد ستون مرتبط با گروه بندی کالا در صورتی که گروه بندی برای کالا یا خدمات خود دارید باید آن گروه را در ابرستان ایجاد نمایید و کد آن گروه را در ابرستان ایجاد نمایید اگر چنانچه کالا یا خدمات شما دارای واحدی باشد باید آن واحد را در ابرستان ایجاد نموده سپس آن کد مربوطه را در اکسل وارد نمایید نوع کالا در اکسل با مقادیر ۱ و ۲ باید وارد شود در صورتی که کالا باشد عدد ۱ وارد می شود در صورتی که خدمت باشد عدد ۲ وارد می شود همچنین مقادیر عناوین مالیات، عوارض و قابل فروش باید برابر ۱ باشد در صورتی که مشمول مالیات و عوارض و قابل فروش است.

ما را دنبال کنید...