پیش نیازها

داشتن شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل معتبر

راهنمای جامع ( نحوه دسترسی ، استفاده و نتایج حاصل )

ابتدا در مرورگر خود سایت https://abrestan.com را باز می کنیم. در صفحه اصلی سایت در قسمت بالا سمت چپ بر روی گزینه ثبت نام رایگان  کلیک می نمایم. همچنین بر روی عبارت میانه صفحه نیز می توانیم کلیک کنیم.

مستقیما وارد صفحه ثبت نام میشویم. 

https://kasb.abrestan.com/user/signup/create_user

در این صفحه لازم است ایمیل یا شماره همراه (1) وارد و یک نام برای کسب و کار خود انتخاب نمایید(2) و با فعالسازی باکس در کنار عبارت “با ثبت نام، شرایط و قوانین استفاده از ابرستان را می پذیرید.” را فعال (3) و بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری” کلیک نمایید  (4).

همچنین می توانید مستقیما با حساب گوگل خود وارد محیط نرم افزار ابرستان شوید (5).

چنانچه کد معرف در اختیار دارید می توانید با فعالسازی قسمت مربوطه (6) و وارد نمودن کد معرف (7) از مزایای آن استفاده کنید. در انتها بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری” کلیک نمایید (8).

در این مرحله پیامک یا ایمیلی برای شما ارسال می شود که حاوی یک کد می باشد. این کد را در قسمتی که نرم افزار از شما درخواست می کند وارد (9) و فعالسازی حساب خود را انجام دهید(10).

از این پس این کد بمنزله گذرواژه حساب شماست و تا زمانی که اقدام به تغییر کلمه عبور ننموده اید معتبر خواهد ماند.

جهت ورود به نرم افزار ابرستان از طریق آدرس  https://kasb.abrestan.com/show/login_form   اقدام می کنیم. در این صفحه با وارد نمودن شماره همراه یا آدرس ایمیل (11) و رمز عبور (12) بر روی گزینه ورود به ابرستان (13) کلیک می کنیم. چنانچه کاربر حساب گوگل داشته باشد می تواند از قسمت مشخص شده استفاده نماید (14).

اگر کاربر رمز خود را فراموش کرده باشد می تواند جهت دریافت کد بر روی گزینه “فراموشی رمز عبور” (15) کلیک نماید. 

مزیت (های) امکان

  •  آسانی در فرآیند ثبت نام
  • ایجاد سریع کسب و کار
  • ورود به محیط نرم افزار بلافاصله پس از ثبت نام