پیش نیازها برای خرید نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

ثبت نام در نرم افزار ابرستان

ایجاد کسب و کاری که قصد دارد برای آن اشتراک خریداری نماید

راهنمای جامع ( نحوه دسترسی ، استفاده و نتایج حاصل )

بسته به اینکه اشتراک قبلی منقضی شده و یا اینکه قصد ارتقا به پلن بالاتر را داریم بترتیب بر روی گزینه تمدید و یا ارتقا (1) کلیک می نماییم.

خرید نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

 

در صفحه پیش رو پلن ها و گزینه های خرید نرم افزار حسابداری ابرستان(اشتراک ابرستان) نمایش داده میشود. کاربر می تواند اشتراک را ماهانه (به هر تعداد ماه که مدنظر دارد) و یا سالانه خریداری نماید (2). برای خرید نرم افزار حسابداری ابرستان به صورت سالانه 2 ماه تخفیف در نظر گرفته شده است. شما می توانید مبلغ 10 ماه را پرداخت نمایید اما به مدت یکسال از آن استفاده نمایید.

مطابق تصویر یکی از سه طرح پایه، پیشرفته و یا حرفه ای قابل انتخاب است (3). توجه داشته باشید که امکان آمدن به طرح پایینتر وجود ندارد.

با انتخاب هر کدام از طرح ها جزییات خرید نمایش داده میشود (قیمتهای تصاویر به روز نمی باشد) که امکان اعمال تغییرات در این طرح وجود دارد.

با کلیک بر روی “تایید و ادامه” (4) وارد صفحه پیش فاکتور شده که در اینجا می توان کدتخفیف را درصورت وجود اعمال نمود. در انتها با کلیک بر روی گزینه “تایید و پرداخت”  (5) وارد صفحه بانک میشویم و پرداخت را انجام می دهیم. 

مزیت (های) امکان

امکان ارتقا به پلن های بالاتر در هر زمان

انجام آنلاین و در لحظه خرید یا تمدید اشتراک در هر زمان از شبانه روز

امکان تمدید قبل از اتمام اشتراک

حسابداری ارزان با نرم افزار ابرستان

با استفاده از تکنولوژی ابری به راحتی می توانیم از استراتژی کمترین قیمت برای خرید نرم افزار حسابداری ابرستان حمایت کنیم.

ما کیفیت را فدای قیمت نکرده ایم. بلکه با استفاده از مدرن ترین فناوری ها بهای تمام شده را کاهش داده ایم.

ما با اتخاذ استراتژی فروش انبوه همزمان با حفظ  سطح کیفیت و خدمات مطلوب به مشتریان خود اطمینان می دهیم که ارزان ترین نرم افزار در حوزه ی حسابداری هستیم.