پایانه فروشگاهی ابرستان | اتصال به سامانه مودیان مالیاتی

خدمات مرتبط با سامانه مودیان مالیاتی ابرستان

خدمات سامانه مودیان مالیاتی ابرستان

فلسفه ارائه خدمات ما چیست؟

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی، منجر به اضافه شدن ده ها تکلیف جدید برای مودیان شده است. از آنجاییکه مطابق با این قانون همه مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی ناگزیر هستند بصورت روزانه تمامی خرید و فروش ها و معاملات خود را به سازمان امور مالیاتی اعلام نمایند عملا ناگزیر هستند بسیاری از تمهیدات و شرایط لازم برای انجام این تکالیف را مهیا سازند.

بدیهی است صاحبان کسب وکار ها و مشاغل می بایست ذهن و فکر خود را معطوف به فعالیت های اصلی کسب  و کار خود نمایند ولی از طرف دیگر بی توجهی به قوانین و جرایم تخطی از آنها  می تواند منجر به مرگ کسب و کار شود!

این قانون جدید لازم الاجرا به قدری با فناوری هاای نرم افزاری و ارتباطی درگیر و پیچیده شده است که دیگر کسب وکارها و مدیران مالی و حسابداری به تنهایی قادر به انجام تکالیف مالیاتی خود نخواهند بود.

از این رو مجموعه نرم افزاری ابرستان با تعریف مجموعه خدمات و محصولات متعدد و  مختلف در این زمینه، در نظر دارد تا کسب و کارها را  یاری رساند. به نحوی که آنها بتوانند به آسانی و بی نیاز از صرف ده ها ساعت وقت و انرژی و صرف هزینه های هنگفت به آسانی و با هزینه بسیار کم و در سریع ترین زمان ممکن تکالیف قانونی خود را انجام دهند و از گزند مخاطرات احتمالی آن در امان بمانند. 

در این صفحه به معرفی این مجموعه خدمات خواهیم پرداخت که عبارت است از :

1- خدمت دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی

2- نرم افزار اتصال به سامانه مودیان مالیاتی

3- نرم افزار صدور و ارسال صورتحساب با کد یکتای مالیاتی

اولین گام از انجام تکالیف مقرر در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی، دریافت شناسه یا کد یکتای حافظه مالیاتی است.

اینکه این کد و شناسه یکتا چیست و چگونه دریافت می شود نیاز به بررسی و مطالعه واژه ها و مفاهیم متعددی دارد که از حوصله و توان بسیاری از صاحبان کسب و کار خارج است.

ما در مجموعه ابرستان به جای شما این آموزه ها را بررسی کرده ایم و با اختصاص کارشناسان خبره در این خصوص، خدمت دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی را تعریف کرده ایم. 

به کمک این خدمت کافی است مدارک مورد نیاز را برای ما ارسال کنید و با هزینه پرداخت بسیار ناچیز کارشناسی در کمتر از 2 روز کاری شناسه یکتای حافظه مالیاتی را دریافت کنید.

 

جریان اطلاعات در سامانه مودیان

ما در ابرستان با تهیه ماژول نرم افزاری اتصال به سامانه مودیان مالیاتی، شرایطی را برای کسب و کارها فراهم آورده ایم که بتوانند خودشان به آسانی و با کمک این امکان نرم افزاری بصورت مستقیم به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوند.

مطابق با قانون، می بایست کلیه اطلاعات معاملات اشخاص به سامانه جامع مودیان مالیاتی ارسال شود.

هر مودی می تواند در کارپوشه مختص به خود در سامانه مودیان مالیاتی فهرست کلیه معاملات خود اعم از خرید و فروش را مشاهده نموده و نسبت به صحت و سقم آن اظهار نظر کند

لیکن فرایند ارسال این فاکتور ها نیاز بکارگیری فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی است. هر چند قانون گذار با تعریف شرکت های معتمد مالیاتی سعی کرده است آنها را بعنوان بازوان اجرایی و  کمک دهنده و یاری رسان به مودیان قراردهد لیکن هزینه های بسیار سنگین این شرکت ها عملا از توان بسیاری از مودیان خارج است.

راه دیگری که قانون برای مودیان هموار نموده است، ارسال مستقیم اطلاعات توسط مودی به سامانه مودیان مالیاتی است که این امر نیازمند دانش فنی نرم افزاری مودیان است.

 

مهمترین و اصلی ترین وظیفه مودیان مطابق با قانون پایانه های فروشگاهی اینه که به ازای هر یک از معاملاتی که روزانه انجام می دهند یک فاکتور با شناسه منحصر به فرد تهیه کنند.

این شناسه منحصر به فرد باید ترکیبی از اطلاعات مودی و شماره سریال فاکتورهای صادره آن باشد که توسط سازمان امور مالیاتی صادر و کنترل میشه!

دستورالعمل های این فرایند کاملا مبتنی بر فناوری های نرم افزاری است و عملا امکان تهیه و صدور این فاکتور ها بدون نرم افزار ممکن نیست.

نرم افزار خرید و فروش ابرستان و اپلیکیشن موبایل این نرم افزار که مبتنی بر فناوری های ابری تهیه شده است عملا راهکاری بسیار ساده ، ارزان و  همواره در دسترس است.

امکان تبدیل صورتحساب های ابرستان به صورتحساب های مالیاتی و سپس ارسال انتخابی فاکتور ها به سامانه مودیان راهکاری منحصر به فرد برایتان به ارمغان می آورد.

اتصال به سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی