راهنمای جامع ( نحوه دسترسی ، استفاده و نتایج حاصل )

در قسمت تنظیمات نرم افزار ابرستان بر روی گزینه “مشخصات کسب و کار” کلیک می نماییم.

 مطابق تصاویر زیر اطلاعات کسب و کار نمایش داده می شود و کاربر نرم افزار ابرستان می تواند اطلاعات را ویرایش نماید..

از نوار بالایی نرم افزار سمت چپ بر روی آیکون به شکل آدمک کلیک می نماییم. صفحه ای مانند تصویر زیر نمایش داده میشود. کاربر نرم افزار ابرستان می تواند در آن نام کسب و کار را ویرایش نمایید و یا در صورتی که یکی از موارد ایمیل یا شماره تماس خالی باشد آن را وارد و یا فعالسازی نماییم.

مزیت (های) امکان

به کاربر این امکان داده می شود تا از دو بخش "مشخصات کسب و کار" و "پروفایل" نسبت به تغییر و یا تعیین اطلاعات مدنظر خود اقدام نماید.

مطلب پیشنهادی: سادگی کار با نرم افزار حسابداری ابرستان

سادگی کار در هر کسب و کاری بسیار مهم است. سهولت و سادگی در کار باعث افزایش بهره وری و کارایی شده و در نتیجه منجر به افزایش درآمد و سودآوری می شود. برای سهولت در کار حتما نیاز به ابزاری است که این امر را فراهم سازد. به جرات می توان گفت که مهمترین ابزار هر کسب و کاری نرم افزار حسابداری است. نرم افزاری که ساده و کاربر پسند باشد. یک نرم افزار ساده باعث سرعت در ثبت اطلاعات و گزارش گیری می شود. علاوه بر سرعت کار برای کسب و کارها دسترسی به نرم افزار هم اهمیت خاصی دارد. این شرکت ها عموما از نرم افزار حسابداری آنلاین استفاده می کنند. استفاده از یک نرم افزار حسابداری ساده آنلاین کارایی و سادگی های ویژه ای برای شرکت ها دارد. سادگی در این نرم افزارها منجر به حسابداری ساده و روان شده می گردد و کار کسب و کار را راحت تر می کند. بیشتر بخوانید