لوگو ابرستان
مرکز آموزش ابرستان
دسترسی سریع
ما را دنبال کنید...
گزارش فروش بازاریاب ها

در شرکت‌ها و کسب و کارهای بازرگانی همواره افرادی به‌عنوان واسطه‌ یا بازاریاب فرآیند فروش و کسب درآمد شرکت‌ها و عرضه محصولات رو تسریع می کنند. در مقابل شرکت‌ها با پرداخت درصدی از فروش به این افراد باعث تشویق و کسب درآمد متقابل آن‌ها می‌شوند. در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان گزارشی تحت عنوان گزارش فروش بازاریاب ها در نظر گرفته شده‌است که برای کاربر اطلاع از میزان و درصد دریافتی هر بازاریاب را تعیین خواهد نمود.

صدور فاکتور فروش: جهت تهیه گزارش فروش بازاریاب ها یکی از پیش نیازهایی که باید برای تهیه گزارش تهیه کرد صدور فاکتور فروش می باشد برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک نمایید.

(چگونه می توان فاکتور فروش را در نرم افزار حسابداری ابرستان صادر کرد.)

تعریف بازاریاب: برای تهیه گزارش فروش بازاریاب ها یکی دیگر از پیش نیازها تعریف بازاریاب در سیستم می باشد که با تعریف آن به کاربر اجازه تهیه گزارش را می دهد برای تعریف بازاریابد در نرم افزار حسابداری ابرستان به بخش طرف حساب / تعریف طرف حساب جدید مراجعه نمایید.

راهنمای گزارش فروش بازاریاب ها

گام اول:

برای تهیه گزارش فروش بازاریاب ها از منوی سمت راست بر روی عبارت گزارش ها کلیک نمایید. (مانند شکل روبرو)

گام دوم:

در صفحه پیش رو از بخش فروش بر روی عبارت فروش بازاریاب ها کلیک نمایید.

گام سوم: گزارش فروش و بازاریاب ها

مطابق تصویر پیش رو گزارش فروش بازاریاب ها قابل‌مشاهده خواهد بود که امکان چاپ، تهیه خروجی اکسل، کپی و یا جستجو در آن برای کاربر مهیا خواهد بود.

گزارش فروش بازاریاب

برای تغییر ویژگی‌های گزارش بر روی گزینه تنظیمات فهرست کلیک می‌کنیم و تاریخ مدنظر را براساس سال جاری، سال قبل و یا حالت سفارشی با تعیین تاریخ مدنظر تعیین و بر روی گزینه نمایش فهرست کلیک می کنیم.

گزارش فروش بازاریاب

با کلیک بر روی هر کدام از اعداد مربوط به هرکدام از بازاریاب‌ها فاکتورهای فروخته شده توسط آن‌ها توسط کاربر قابل مشاهده خواهد بود.

گزارش فروش بازاریاب

مزیت (های ) امکان

ما را دنبال کنید...