لوگو ابرستان
مرکز آموزش ابرستان
دسترسی سریع
ما را دنبال کنید...
گزارش طرف حساب

تمامی تراکنش هایی که در نرم‌افزار حسابداری اتفاق می افتد، همواره دارای یک طرف حساب می باشد. تمامی فاکتورها دریافت و پرداخت‌ها و تمامی تراکنش‌های مالی متناظر با یک فروشنده، خریدار و یا بازاریاب اتفاق می افتد. نرم افزار حسابداری تحت وب ابرستان برای سهولت تهیه گزارش و اطلاع از وضعیت مالی طرف حساب‌ها، گزارشی تحت عنوان گزارش طرف حساب ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

تعریف طرف حساب: پیش نیاز تعریف طرف حساب برای تهیه گزارش طرف حساب تعریف آن می باشد برای تعریف طرف حساب در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان به بخش تعریف طرف حساب جدید مراجعه نمایید.

ثبت فاکتور خرید و فروش: برای تکمیل فرآیند گزارش گیری طرف حساب علاوه بر تعریف طرف حساب فاکتورهای خرید و فروش برای آن طرف حساب نیز در سیستم حسابداری ثبت گردد. برای آشنایی بیشتر با فرآیند ثبت فاکتور خرید و فروش به بخش بازرگانی مراجعه نمایید.

راهنمای گزارش طرف حساب ها

گام اول:

برای تهیه گزارش طرف حساب ها در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان از منوی سمت راست بر روی بخش گزارش ها کلیک نمایید. (مانند شکل روبر)

گام دوم:

در صفحه پیش رو از بخش حسابداری بر روی عبارت طرف حساب ها کلیک نمایید.

گام سوم: گزارش طرف حساب

مطابق تصویر زیر گزارش طرف حساب ها با ذکر نام تمامی طرف حساب ها قابل‌مشاهده خواهد بود.

گزارش طرف حساب ها

این گزارش را می‌توانیم چاپ کنیم یا خروجی اکسل بگیریم. همچنین با استفاده از ابزار جستجو نام طرف حساب ها رو جستجو کنیم.

با کلیک بر روی گزینه “تنظیمات گزارش” می‌توانیم جزئیات گزارش را تغییر دهیم.

گزارش طرف حساب ها

در قسمت تنظیمات گزارش می‌توانیم تاریخ گزارش و همچنین جزئیات ستون‌های گزارش را با کلیک بر روی گزینه‌ی “انتخاب ستون‌های گزارش” که در تصویر قابل مشاهده است تغییر دهیم.

پس از انتخاب ستون‌های مدنظرمان با کلیک بر روی گزینه تایید و در نهایت گزینه “تهیه گزارش”، گزارش موردنظر تهیه می‌شود. با کلیک بر روی اعداد مقابل نام هر کدام از طرف حساب ها، گردش و جزئیات مانده حساب برای آن طرف حساب قابل‌مشاهده خواهد بود.

مزیت (های ) امکان

ما را دنبال کنید...