جشنواره عید تا عید ابرستان

بهترین فرصت برای درامان مانده از مالیات

سال 1403، برای تمامی کسب و کارها بسیار متفاوت تر از سالهای قبل خواهد بود. با توجه راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی و الزامی شدن ارسال فاکتورهای فروش ظرف مدت حداکثر یک هفته ( در حال حاضر 21 روز) به این سامانه، لازم است تمامی کسب و کارها جهت در امان ماندن از جرایم بسیار سنگین این قانون و حفظ کسب و کارهایشان خود را به ابزار مناسب برای این موضوع مجهز کنند.

بی توجهی کسب و کارها به الزام ها و اطلاع رسانی های سازمان امور مالیاتی جهت انجام تکالیف مقرر در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی  علاوه بر اینکه می تواند کسب و کار را با جرائم بسیار سنگین مالیاتی روبرو کند حتی منجر به ورشکستگی و نابودی کسب و کارها و در بدترین حالت مصادره اموال منقول و غیر منقول صاحبان کسب و کار گردد!!!

استراتژی خود را تغییر دهید!

 در شرایطی که دولت با ابزارهای قانونی و استفاده از اطلاعات و داده هایی همچون اطلاعات تراکنش های بانکی، اطلاعات صورتحساب های خرید و فروش و … تقریبا به اطلاعات درآمدی کسب وکارها شما آگاهی پیدا کرده است دیگر روشهای قدیمی برای پرداخت مالیات مفید و اثربخش نیست. افراد هوشمند با تغییر شرایط ، استراتژی های خود را تغییر داده و متناسب با شرایط جدید از ابزارها و تکنیک های مناسب استفاده می کنند. حال سوال این است که در شرایط از چه ابزاری باید استفاده کنیم. 

راهکار زنده ماندن کسب و کار ها چیست؟

خدمات سامانه مودیان مالیاتی ابرستان

در این شرایط همانطور که دولت با ابزار اطلاعات به دنبال اخذ مالیات بیشتر از کسب و کارها است، لازم است کسب و کارها هم با ابزار مناسب اطلاعات کافی را برای مبارزه با اخذ مالیات های ناعادلانه و در امان ماندن از جرایم بسیار سنگین که خود مالیات مضاعف و ناعادلانه ای است مجهز شوند.

به اذعان تمامی اساتید و متخصصان حوزه مالیاتی بهترین راهکار برای این کارزار، حسابداری است! آن هم استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای ثبت، نگهداری و تهیه گزارشات لازم برای دفاع مالیاتی!

بهترین راهکار فناوری های ابری

خوشبختانه فناوری های نوین منجر به به صرفه شدن و کاهش هزینه های تهیه نرم افزارهای حسابداری شده است. نرم افزار جامع حسابداری ابرستان با بیش از 5 سال فعالیت بر بستر ابری و استفاده هزاران مشترک از این نرم افزار و با قیمت بسیار ناچیز ماهیانه معادل یک پرس غذا، شما را در این زمینه یاری می رساند.

 

جشنواره ابرستان، بهترین فرصت

علاوه بر شرایط منحصر به فرد و مزایای بی شماری که استفاده از ابزار حسابداری ابرستان دارد،به اطلاع کلیه مشترکین می رساند جشنواره خرید عید تا عید ابرستان برگزار شده است. در این جشنواره که به مناسبت فرارسیدن سال نو از عید نوروز 01-01-1403 تا عید سعید فطر 25-01-1403  برقرار است می توانند با استفاده  از کد تخفیف 20 درصدی و خرید اشتراک سالانه تا 4 ماه به صورت رایگان از خدمات حسابداری ابرستانبه مدت یکسال استفاده کنند.

چگونه می توانم از تخفیف این جشنواره استفاده کنم؟

کافی است از اینجا وارد نرم افزار حسابداری ابرستان شوید. سپس با وارد کردن کد تخفیف EID03 می توانید به مدت 4 ماه از این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید

جهت استفاده از کد تخفیف کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

انیمیشن معرفی ابرستان

دلایل استفاده از حسابداری ابرستان

حسابداری ابرستان با محیطی ابری برای تمامی کاربران حسابداری این امکان را فراهم می کند که در هر جا و مکانی که هستن بتوانند کارهای مالیاتی و حسابداری خود را مدیریت کنند ابرستان با ارائه راهکار ابری توانسته است برای کاربران محیطی امن، ساده و در عین حال ارزان را فراهم کند تجربه از محیط ابری حسابداری ابرستان برای شما امکاناتی مانند اتصال به سامانه مودیان جهت ارسال فاکتورها به سامانه مودیان، انبارداری، سیستم بازرگانی شامل خرید و فروش، گزارشات، حسابداری، خزانه داری و امکاناتی دیگر برای شما فراهم می کند. تمامی کاربرانی که می خواهند در سریعترین زمان ممکن کارهای حسابداری و مالیاتی خود را مدیریت کنن و به صورت آنلاین تمامی امور خود را مدیریت کنند کافی است با اعمال کد تخفیف EID03 از 20 درصد تخفیف به همراه 4ماه رایگان از نرم افزار حسابداری ابرستان استفاده کنید جهت ثبت نام و استفاده کد تخفیف بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =