نرم افزار CRM مکمل نرم افزار حسابداری

CRM مکمل نرم افزار حسابداری

امروزه بدون کمک نرم افزارهای حسابداری تقریبا نمی‌توان به هیچکدام از اهداف مالی و شاخص های سود آوری سازمان ها به سادگی دست پیدا کرد. برای  مشاهده، جستجو و بررسی حسابها و همچنین دریافت فاکتورها، ورودی ها و خروجی های شرکت، نیاز به نرم افزارها قدرتمند حسابداری احساس می شود. اما نرم افزار های حسابداری چه وظایفی دارند؟

فعالیت های پولی و مالی شرکت ها عموما به چند دسته تقسیم می شوند:

” مدیریت دریافت ها ، مدیریت پرداخت ها، وضعیت کلی سازمان، حقوق و دستمزد، گزارش های جامع “

برای استفاده بهینه تر از زمان، بهره مندی از نرم افزار های آنلاین و پرقدرت از نیاز های هر سازمان به‌روز است. پس از معرفی اطلاعات حسابها، پرسنل و سایر گزینه های موجود در نرم افزار حسابداری مورد نظر (مثل سرمایه اولیه، هزینه های ثابت و …) امکان استفاده از آن جهت حذف خطاهای انسانی و بهره مندی از ابزارهای تکنولوژیک برای سازمان، وجود دارد.

CRM

 

14 روز استفاده کامل و رایگان از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

نرم افزار حسابداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پیش از هرگونه بررسی برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری، باید از نیازهای سازمان خود، اطلاعات کافی داشته باشید تا بدانید دقیقا با چه هدفی قصد خرید نرم افزار حسابداری را دارید. پس از انتخاب بستر کلی نرم افزار، این معیارها باید مورد توجه قرار گیرد:

  • صفحه کاربرپسند و سهولت در استفاده به همراه گرافیک مناسب
  • داشبورد و امکانات کامل متناسب با نیاز کاربر، امکان نصب ماژول های مختلف
  • امکان شخصی سازی برای هر سازمان به طور مجزا
  • پشتیبانی مناسب نرم افزار و امکان به روز رسانی
  • امنیت بالا و حفاظت از اطلاعات
  • قابلیت گزارش گیری با دسترسی در سطوح مختلف

نرم افزارهای CRM مکمل نرم افزار حسابداری

در سازمان های پیشرو، مدیران ارشد علاوه بر بهره مندی از نرم افزارهای حسابداری، به فکر استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز هستند. به همان میزان که مدیریت منابع مالی برای سازمان ها اهمیت دارد، افزایش فروش و سهم بازار و به تبع آن حفظ و افزودن مشتریان نیز اهمیت ویژه ای برای سازمان ها دارد. به همین دلیل استفاده از نرم افزار های CRM روز به روز فراگیر تر شده است.

مطمئنا مستلزم بهره مندی از یک سیستم مالی پیشرفته، فروش بالا و تعدد مشتریان سازمان است. به همین دلیل اولویت در شرکتها به سمت استفاده از نرم افزارهای CRM سوق پیدا کرده است.

نرم افزار CRM پیام گستر

سی آر ام پیام گستر به عنوان قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در ایران، با ایجاد یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها، این امکان را به سازمان ها می دهد تا درصورتیکه نرم افزار حسابداری را از قبل روی سیستم داخلی خود اجرا کرده باشند، با یکپارچه سازی CRM خود با آن نرم افزار، از نصب دوباره جلوگیری کنند و این دو برنامه به صورت هماهنگ با هم عمل کنند. استفاده از نرم افزار CRM پیام گستر به شما کمک میکند تا علاوه بر مدیریت صحیح منابع داخلی سازمان، برخورداری از  سیستم های اتوماسیون داخلی، جذب و حفظ مشتریان، ایجاد فرمهای مختلف و اعمال چرخه های کاری منحصر به فرد روی هر فرآیند بهره مند شوید.

نرم افزار CRM تحت وب پیام گستر با امکان دسترسی در هر زمان و هر مکان با تمامی دستگاه ها توسط کاربران، امنیت و حفاظت بالای داده ها و همچنین پشتیبانی قدرتمند، به عنوان حامی سازمان ها در تسهیل دستیابی آن ها به اهداف خود با ارائه نرم افزار مدیریتی پیشرو در ایران شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

پربازدید ترین ها

حق تمبر
صورت سود و زیان
نرم افزار حسابداری رایگان