حسابداری ابرستان برای مدیران مالی

امکانات ویژه حسابداری ابرستان برای مدیران مالی

حسابداری ابرستان

ما در نرم افزار حسابداری ابرستان تمامی این امکانات را برای شما به ارمغان آورده ایم:

1- با ورود ثبت نام رایگان، به مدت 14 روز از تمامی امکانات ابرستان به رایگان استفاده کنید و ادعای ما را راستی آزمایی کنید.

2- در ابرستان دیگر نیازی به پرداخت هزینه های خرید لایسنس نرم افزار، نگهداری و پشتیانی و بروز رسانی ندارید! 

3- شما در فصای ابری ابرستان، به میزان استفاده ماهیانه از سیستم و با پرداخت حق اشتراک از 249 هزار تومان  به تمامی امکانات سامانه دسترسی خواهید داشت.

برنامه حسابداری ابرستان، یک نرم افزار حسابداری آنلاین با تکنولوژی ابری است که بسیاری از نیازهای مدیران مالی را برآورده کرده است. شما به عنوان یک مدیر مالی دغدغه های متعددی دارید:

1- اینکه بتوانید در هر زمان و از هر جا که هستید، به سیستم حسابداری وصل شوید و امور مورد نیازتان را برآورده نمایید.

2- با توجه به قانون سامانه مودیان، بتوانید بدون وابستگی به دیگر شرکت ها در زمان مورد نیازتان فاکتورهای فروش را به دلخواه خودتان به سامانه مودیان ارسال کنید.

3- نگران پشتیبان گیری از اطلاعات نباشید! 

4- بتوانید تصویر پیوست های سند ها را بصورت الکترونیکی در همان سند ذخیره کنید و در زمان نیاز به آن دسترسی داشته باشید و بدون نیاز به مراجعه به زونکن بایگانی آنها را چاپ کنید.

5- به راحتی و بدون نیاز به تعریف اطلاعات پایه ای همچون کالا و طرف حساب ها، اکسل خروجی فاکتورهای صادر شده در دیگر سامانه ها را به نرم افزار واسط ارسال صورتحساب به سامانه مودیان وارد کنید.

6- به دنبال راهکار به صرفه و کم  هزینه برای انجام کلیه امور فوق هستید.

7- در جستجوی نرم افزار یکپارچه و هوشمند هستید که امور ثبت و نگهداری را آسان کند.

8- امکانات لازم برای انتقال اسناد از دیگر سیستم های حسابداری را به این نرم افزار داشته باشد.

9- امکان اتصال همزمان نرم افزار حسابداری با فروشگاه اینترنتی و کنترل موجودی انبار هوشمند را داشته باشید.

10- بتوان از طریق اپلیکیشن  تلفن همراه نیز به آن دسترسی داشته  باشید.

و ده ها امکان دیگر کاربردی ……. 

حسابداری ابرستان

نرم افزار حسابداری ابرستان با تکنولوژی ابری و با ارائه راهکارهایی نیازهای مدیران را بررسی کرده است. و برای مدیران اجازه دسترسی به تمامی بخش های خرید، فروش، دریافت، پرداخت، انبار، خزانه داری، گزارش گیری و … فراهم کرده است. شما به عنوان یک مدیر ممکن هست که یک فایل از طرف حساب ها و کالاها داشته باشید. و به دنبال راه حلی برای اضافه کردن سریع حساب ها و کالاها هستید; نرم افزار حسابداری ابرستان این مسئله را برطرف کرده است. شما کافی هست که فایل خود را از طریق حسابداری ابرستان ایمپورت کنید. و اطلاعات حسابداری خود را بروزرسانی کنید. و در صورت لزوم می توانید یک خروجی دیتا های خود آماده کنید.

اگر می خواهید محیط کاربری نرم افزار ابرستان را تجربه کنید کافی هست بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا از دموی 14 روزه ابرستان به صورت رایگان استفاده کنید.

 

انیمیشن معرفی نرم افزار حسابداری ابرستان

امکانات ابرستان

شماره تماس 02188533266 داخلی 360

به کمک بیشتر نیاز داری ؟

تماس با ما

نرم افزار بازرگانی ابرستان امکان عملیات خرید و فروش هم به صورت اتوماتیک و هم با رسید و حواله انبار به صورت کامل امکان پذیر است.همچنین امکان تعریف بازاریاب و حسابداری پورسانت بازرایاب ها نیز فراهم آمده است.

توضیحات تکمیلی

نرم افزار خزانه داری آنلاین ابرستان ، بر اساس تسویه آسان فاکتور ها طراحی شده است. از آنجاییکه اکثر دریافت و پرداخت های کسب و کارها مربوط به خرید و فروش های آنها است امکانات متعددی در این سیستم خزانه داری طراحی شده است. صاحبان کسب وکار به راحتی می توانند نسبت به تسویه حساب طرف حساب های خود اقدام کنند.

توضیحات تکمیلی

الزامات قانونی ناشی از قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی مبنی بر دریافت شماره یکتا برای هر فاکتور و ارسال آن به سامانه مودیان بدون استفاده از پایانه های فروشگاهی تقریبا غیر ممکن است.

توضیحات تکمیلی

نرم افزار صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی مالیاتی ابرستان، امکان جدیدی است که در بخش بازرگانی نرم افزار حسابداری جامع ابرستان اضافه شده است. با استفاده از این امکان جدید  کلیه کاربران ابرستان می توانند به راحتی و در کمترین زمان و با هزینه بسیار مناسب تکالیف خود را در خصوص قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی انجام دهند.

توضیحات تکمیلی

اگر کسب و کار شما از نوع ” تولیدی “ است می توانید از این محصول استفاده کنید. نرم افزار حسابداری تولید ابرستان سعی کرده است به روشی بسیار ساده و آسان نیاز تمامی کسب و کارهای تولیدی اعم از کارگاه های تولیدی صنعتی و شرکت ها و اصناف تولیدی را برطرف سازد.

توضیحات تکمیلی

بازاریاب ها افرادی هستند که با معرفی محصولات کسب و کارها به خریداران از محل دریافت کمیسیون یا حق الزحمه فروش امرار معاش می کنند. از آنجایی که حق الزحمه این افراد بصورت درصدی از میزان فروش تعیین می شود علاوه بر محاسبه میزان حق الزحمه نیازمند اطلاع از میزان مطالبات فروش های هر بازاریاب نیز هستیم.

توضیحات تکمیلی

ظارت بر فعالیت انبارداری به کمک اسنادی مانند رسید و حواله انبار انجام می‌شود. با کمک رسید و حواله انبار، حسابداری انبار به طور دقیق شکل می گیرد. حسابداری انبار به فعالیت هایی گفته می شود که موجودی دقیق انبار را تعیین می‌کند. موجودی انبار، تعداد و مقدار مواد اولیه، کالاهای در جریان ساخت و محصولات هستند. 

توضیحات تکمیلی

امروزه با فراگیری استفاده از برنامه ها در تلفن های همراه، داشتن نرم افزار صدور فاکتور برای صاحبان کسب و کارها و بازاریاب ها در تلفن همراه امری ضروری شده است. صاحبان کسب و کارهای مختلف و ویزیتورها به برنامه ای نیاز دارند که به توانند فاکتورهای خرید و فروش ثبت کنند. 

توضیحات تکمیلی

ابرستان

همین الان با ثبت نام در ابرستان می توانید از دموی 14 استفاده کنید و از امکانات آن بهره مند شوید.