جشنواره 20 الی 34% تخفیف اعتماد 10000 کاربر به نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

اعتماد 10000 کاربر به نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

تیم نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان همواره و خصوصا در شرایط شیوع ویروس کرونا در تلاش بوده است تا رضایت خاطر مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید. شاید کمتر کسی در همین موقع از سال گذشته فکر می کرد که جهان بر اثر کرونا دگرگون شود. شرایط کسب و کارها دچار تغییر شدند. در یک سال گذشته اتفاقات متعددی به وقوع پیوست که تیم ابرستان توانست با رویکرد بسیار مناسب در جذب و حفظ کاربران خود گام بردارد. 

20 تا 34 درصد تخفیف نرم افزار ابرستان

 شما می توانید تا 7 روز پس از ثبت نام از 20% الی 34% تخفیف (با توجه به تخفیف مضاعف ارائه ۲ ماه اشتراک رایگان برای خرید های یکساله) استفاده نمایید. جهت دریافت کد تخفیف با واحد فروش تماس حاصل فرمایید و یا ایمیل اسال کنید:

02188533266 داخلی 400 و 450 

cso@abrestan.com

ویژگی های نرم افزار ابرستان

در اینجا به چند ویژگی نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان در رسیدن به 10000 تایی شدن ابرستان اشاره خواهیم کرد امید است در آینده ای نزدیک 100000 تایی شدن ابرستان را جشن بگیریم.

امکان دسترسی همیشگی در هر زمان و هر مکان و با هر دستگاهی

امکان دسترسی همیشگی در هر زمان و هر مکان و با هر دستگاهی به صورت آنلاین که دسترسی را برای کاربران بسیار آسان نموده است. همچنین در زمان شیوع کرونا امکان بهینه استفاده از دورکاری را نیز به عنوان یک ابزار آفلاین به آنلاین فراهم آورده است.

فاصله کم سرور نرم افزار ابرستان با کاربران

فاصله کم سرور نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان با کاربران امکان استفاده از نرم افزار حسابداری را به صورت آنلاین تسهیل بخشیده ست. با توجه به اینکه سرور نرم افزار ابرستان در ایران می باشد و اکثر کاربران ابرستان در ایران می باشند استفاده از نرم افزار به صورت آنلاین برای شان بسیار راحت است. همچنین با فرض ملی شدن اینترنت نیز کاربران ابرستان باز هم می توانند به صورت آنلاین با نرم افزار کار کنند.

تعرفه های مناسب ابرستان برای کسب و کارها

تعرفه های مناسب نرم افزار ابرستان برای کسب و کارها به گونه ای است که هر کسب و کاری می تواند با قیمت های کاملا مناسب چه به صورت ماهانه و یا سالانه ابرستان را تهیه نماید. کسب و کارها با توجه به نوع کسب و کارشان و نیازهای شان می توانند از یکی از تعرفه های پایه، پیشرفته و حرفه ای  نرم افزار آنلاین ابرستان بهره مند شوند . خاطر نشان می شود که ابرستان در پنح ماه اول سال به دلیل حمایت از کسب و کارها هیچ افزایش قیمتی را نیز اعمال نکرد

صرفه جویی در هزینه های کسب و کارها

صرفه جویی در هزینه های کسب و کارها با نرم افزار آنلاین ابرستان به گونه ای است که آنها تنها به ازای پرداخت حق اشتراک مبلغی را پرداخت می کنند. با توجه به افزایش نرخ ارز و تورم هزینه های سخت افزارها و سرورهای نرم افزاری، استفاده از نرم افزار آنلاین کاملا توجیه پذیر است.

امکان صدور فاکتور آنلاین و پرداخت انلاین در ابرستان

امکان صدور فاکتور آنلاین و پرداخت انلاین در ابرستان به گونه ای است که دریافت وجه از مشتریان کسب و کارها را به راحت ترین شکل موجود فراهم آورده است. نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان امکان پرداخت آنلاین فاکتورهای صادره ی کاربران خود را توسط مشتریان شان با همراهی پرداخت یار آیدی پی به درگاه https://idpay.ir/  برای تمامی کاربران خود به صورت کاملا رایگان و نامحدود فراهم آورده است. آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی است. بهترین و راحت ترین راه جهت دریافت پول، مناسب برای تمامی شرکت ها و صاحبین کسب و کارها و یا هر شخصی که به صورت فردی تراکنش مالی دارد.

ارائه ی راهکارهای مناسب برای انواع کسب و کارها

ارائه ی راهکارهای مناسب برای انواع کسب و کارها، بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، پخش ، استارت آپ ها و اصناف طیف وسیعی از مشتریان نرم افزار آنلاین ابرستان را در برگرفته است.

وبینارهای رایگان ابرستان

وبینارهای رایگان ابرستان در حوزه های مالی، مالیاتی، بیمه و سایر موراد حقوقی با همکاری بیدبرگ برای تمامی کاربران و علاقه مندان این حوزه ها برگزار شده است. این وبینارها در جهت آشنایی هرچه بشتر صاحبان کسب و کارها، مدیران مالی و حسابداران و سایر علاقه مندان هر ماه به صورت رایگان برگزار می شود که اطلاع رسانی می گردد.

سامانه خدمات یکپارچه حقوقی ابرستان

سامانه خدمات یکپارچه حقوقی ابرستان ، سامانه ای کاملا مکانیزه است که افراد می توانند با ثبت نام و ورود به آن اقدام به ثبت درخواست های مشاوره ای خود نموده و پس از آن از روند رسیدگی به درخواست های خود اطلاع حاصل نمایند. خدمت مشاوره مالیاتی ، تنها یکی از ده ها خدمات یکپارچه حقوقی ابرستان است. ما جهت آسودگی مشتریان خود با تجمیع و یکپارچه سازی ده ها خدمت مشاوره حقوقی در بیش از 60 موضوع و قانون به همراه  دو خدمت دیگر خدمات مربوط به مشاوره مالیاتی را ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دو =