امکان پرداخت آنلاین فاکتور توسط مشتری

امکان پرداخت آنلاین فاکتور توسط مشتری

 نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان امکان پرداخت آنلاین فاکتورهای کاربران خود را توسط مشتریان شان با همراهی پرداخت یار آیدی پی به درگاه https://idpay.ir/  برای تمامی کاربران خود به صورت کاملا رایگان و نامحدود فراهم آورده است. آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی است. بهترین و راحت ترین راه جهت دریافت پول، مناسب برای تمامی شرکت ها و صاحبان کسب و کارها و یا هر شخصی که به صورت فردی تراکنش مالی دارد.

راحت، با سرعت و هوشمندانه کار کن تا پیشرفت کنی

شما با ایجاد یک حساب کاربری در آیدی پی و داشتن یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصر به فرد، از این به بعد می‌توانید برای مشتریانتان یک لینک ارسال نمایید. مشتری با کلیک بر روی آن به صفحه شما هدایت شده و بعد از پرداخت، وجه به حساب شما واریز و پیامکی برای طرفین ارسال می‌شود.

راحت ترین راه برای دریافت پول از مشتریان

امکان پرداخت آنلاین فاکتور توسط مشتری در جهت ساده سازی :

در این مورد تمامی موارد پرداخت فاکتورهای صادره توسط مشتری به صورت کاملا ساده توسط لینک پرداخت انجام می شود. دیگر نیاز به تماس ، ارسال ایمیل و … نمی باشد و مشتری از میزان درخواست شما به صورت پیامک آگاهی یافته و مبلغ مورد نظر را پرداخت می نماید. کافی است حساب خود در هر بانکی را تبدیل به آیدی پی کنید. برای دریافت پول به جای شماره کارت یا شماره شبا، از گزینه ی لینک پرداخت آنلاین ابرستان استفاده نمایید.

راحت ترین راه برای دریافت پول از مشتریان

پیگیر پولتان نباشید

امکان پرداخت آنلاین فاکتور توسط مشتری در جهت افزایش هوشمندی :

در این مورد نرم افزار حسابداری ابرستان به صورت کاملا هوشمند و خودکار تمامی پرداختی های مشتریان را که از طریق لینک پرداخت ارسالی توسط کاربر باشد را ثبت می نماید. دیگر نیاز به پیگیری از طرف کاربر نمی باشد. اسناد حسابداری مربوطه را به صورت اتوماتیک در سیستم ثبت می کند و دیگر نیاز به ثبت توسط کاربر نیست.

سرعت کار شما یعنی موفقیت کسب و کارتان

امکان پرداخت آنلاین فاکتور توسط مشتری در جهت افزایش سرعت :

سرعت ثبت پرداختی هر فاکتور و ثبت اسناد به صورت کاملا مشهود افزایش می باشد و عملکرد و بازدهی کار شما به مراتب بهبود حاصل می گردد.

سرعت کار شما یعنی موفقیت کسب و کارتان

همیشه و همه جا از مشتریان تان پول دریافت کنید

امکان پرداخت آنلاین فاکتور توسط مشتری در جهت افزایش پیشرفته بودن نرم افزار :

ابرستان همراه در تلاش است با افزایش توان فنی خود و همراهی شرکت های ارائه دهنده ی سرویس های مناسب برای کاربران پیشرفته ترین امکانات را برای کابران خود فراهم آورد. امکان پرداخت آنلاین فاکتور توسط مشتریان هر کاربر پیشرفته ترین نوع پرداخت مشتریان برای هر کسب و کاری است. شما با استفاه از این امکان همیشه و همه جا با نرم افزار ابرستان از مشتریان تان پول دریافت کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان مناسب حسابداری دورکاری

 

14 روز استفاده رایگان از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سیزده =

آخرین نوشته ها

امکان جدید
تصویر صفحه جدید صدور فاکتور