بازاریابی ابرستان

با عضویت در شبکه معرف ابرستان، به درآمد پایدار و مادام العمر برسید!

افزایش درآمد افراد یکی از مهمترین دغدغه های افراد است. از دیر باز نزدیکترین و سهل ترین راه افزایش درآمد افراد حضور در بازار بوده است.
امروزه با ظهور و گسترش شبکه های اینترنتی و کسب و کارهای اینترنتی و چشم انداز خیره کننده سهم این بازار ها در آینده ای نه چندان دور می توان انتظار داشت بهترین راه افزایش درآمد حضور در این بستر است.
کسب و کارهای اینترنتی با افزایش منافع برای همه گروه های ذینفع به یکی از بسترهای درآمدی تبدیل شده اند. ابرستان، راهکار ارائه نرم افزارهای حسابداری ابری که بر بستر شبکه اینترنت و تکنولوژی ابری اراده شده است از این قاعده مستثنی نیست. برعکس این کسب و کار با آگاهی از نقش افراد و واسطه ها در گسترش کسب و کار اقدام به طراحی و پیاده سازی بازاریابی شبکه ای منحصر به فرد خود نموده است.

شبکه معرف ابزار بازاریابی شبکه ای یا نتورگ مارکتینگ ابرستان

همانطور که می دانید شبکه های بازاریابی ابزاری برای پاداش دهی مستمر به معرفی کنندگان محصولات هستند.

در بازاریابی شبکه ای شرکت ها افرادی که اقدام به معرفی محصول آنها می کنند را در درآمد خود شریک می کنند.
به عبارت دیگر شرکت ها با آگاهی از نقش افراد در گسترش بازار خود از طریق معرفی به یکدیگر و به پاس پاداش دهی به آنها سیستمی را طراحی می کنند که در آن علاوه بر پرداخت پاداش مستقیم معرفی یک مشتری جدید به فرد معرفی کننده بصورت مادام العمر،مادامی که شبکه ای از افراد آتی معرفی شده محصولات شکل می گیرد باز هم به فرد اول پاداش برسد! به عبارت دیگر شاید فرد فقط و فقط یک نفر را معرفی کند ولی افرادی که توسط آن یک نفر به ابرستان معرفی می شوند به قدری زیاد باشد که پاداش دریافتی از آن شبکه خود به یک درآمد پایدار و قابل قبول و باور نکردنی برای فرد تبدیل شود.

چه افرادی می توانند با عضویت در شبکه معرف ابرستان به درآمد پایدار برسند؟

 1- فروشگاه ها و مغازه های فروش نرم افزار ، فروشندگان و بازاریابان نرم افزارهای حسابداری

گروه اول از افرادی که می توانند به شبکه معرف ابرستان بپیوندند و به درآمد بالا و پایدار برسند، فروشندگان محصولات نرم افزاری هستند . افرادی که واسطه فروش محصولات نرم افزاری به خریداران آن هستند. این افراد به راحتی می توانند با عضویت در شبکه معرف ابرستان و اخذ کد معرف یکتا و مخصوص خود اقدام به فروش نرم افزار ابرستان نمایند.

برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی کلیک کنید.

مزایای فروش نرم افزار حسابداری یکپارچه و آنلاین ابرستان نسبت به سایر محصولات نرم افزاری :
 فروشندگان ابرستان بر خلاف فروش سایر محصولات هم از خرید اول و هم از تمامی خرید های آتی هر مشتری کمیسیون دریافت می کنند! به عبارت دیگر شما شریک دائمی ما خواهید شد نه شریک یکبار مصرف!
نمایندگان فروش علاوه بر دریافت کمیسیون از مشتریان مستقیم خود، از کلیه فروش های آتی محصول که به هر نحوی توسط مشتریان آنها نیز انجام شود کمیسیون دریافت می کنند!
محاسبه کمیسیون نمایندگان فروش ابرستان بصورت اتوماتیک و بسیار دقیق و آنلاین رخ می دهد و آنها می توانند با مراجعه به پنل اختصاصی خود از درآمد روزانه، ماهانه و سالانه خود مطلع شوند.
پرداخت ماهیانه درآمد به حساب نماینده بصورت مادام العمر صورت می پذیرد.

2- حسابداران، موسسات مالی، حسابداری و حسابرسی

گروه دوم از افراد مخاطب شبکه معرف، حسابداران می باشند. این افراد به واسطه نوع کار خود همواره در حال ارائه مشاوره و معرفی محصولات مختلف حسابداری به مخاطبان و مشتریان خود هستند. لذا ما این افراد را مبلغان محصول خود دانسته و پاداش آنها را فراموش نکرده ایم. شاید این افراد صرفا خود را مشاور و امین مشتری خود بدانند و تنها از روی وظیفه ما را به مشتریان خود معرفی کنند، لیکن این بدین معنا نیست که ما قدر لطف آنها را ندانیم.
ما هدیه آنها را از طریق همین شبکه معرف ابرستان پرداخت می کنیم. کافی است این عزیزان نیز در ابرستان عضو شده و کد معرف خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. همه کارها بطور اتوماتیک صورت خواهد گرفت.

3- صاحبان و مالکان سایت های پر بازدید

گروه سوم از افرادی که می توانند به راحتی و بسیار سهل و آسان به یک درآمد پایدار برسند افردای هستند که دارای سایت پر بازدید هستند. این افراد به راحتی می توانند با قرار دادن لینک اختصاصی عضویت در ابرستان از طریق کد معرف اختصاصی خود در سایتشان به شبکه معرف ابرستان بپیوندند و از درآمد کلیه افرادی که با این لینک در ابرستان عضو می شوند بهرمند شوند!

 

آخرین نوشته ها

شریک
بازاریابی-ابرستان
ایجاد-سرفصل-جدید-در-ابرستان
مدیریت اسناد در ابرستان

پربازدید ترین ها

ثبت سند در ابرستان
ایجاد-سرفصل-جدید-در-ابرستان
انبارداری در ابرستان
گزارش‌ها در ابرستان