ابرستان 7000 تایی شد!

با معرفی ابرستان بعنوان یک ابزار مناسب برای حسابداری دورکاری آنها را در این شرایط یاری رسانید.

ضرورت استفاده از مزایای دسترسی از راه دور به ابزارهای کسب و کار امروزه بیش از پیش درک شده است. مدیران و صاحبان کسب و کارها با مهیا نمودن ابزارهای دورکاری مناسب سعی می کنند در حالیکه به حفظ سلامت کارکنان خود می پردازند از فعالیت های کسب و کار خود غافل نشوند. اعتماد بیش از 7000 کاربر به ابرستان به همراه  امکانات و مزایای متعدد و منحصر به فرد آن به همراه قیمت بسیار مناسب ابرستان ، شرایط سهل و آسانی را برای انتخاب و استفاده این ابزار بعنوان یک برنامه جامع حسابداری نوین و متاسب دورکاری در سال 1399 برای کسب وکارها فراهم آورده است.

اگر شما مشترک ابرستان هستید می توانید با ارائه کد معرف خود به دوستانتان، هم آنها را از 10% تخفیف خرید مادام العمر بهرمند سازید و هم خودتان از خرید آنها اعتبار کسب نموده تا جاییکه با معرفی ابرستان به 10 نفر از دوستانتان استفاده از این نرم افزار برای شما رایگان گردد.

ابرستان را با خدمات پشتیبانی و آموزش رایگان تهیه کنید.

ما نیز با دورکاری در خدمت شما بوده ایم. تیم ابرستان با تلاش همه جانبه ی واحدهای تولید ، پشتیبانی ، فروش و بازاریابی بصورت دورکاری  به دنیال کسب رضایت مشترکین خود بوده است .

این تیم علاوه بر ارائه خدمات آموزشی ، پشتیبانی رایگان بصورت تلفنی و گفت و گو اینترنتی (چت آنلاین) در طی همین مدت ابزارهای کاربردی دیگری را هم به نرم افزار اضافه نموده است.

در ابرستان تمامی امکانات جدید و کاربردی هم رایگان ارائه می شود.

امکان دریافت وجوه فاکتورهای فروش بصورت آنلاین که با همکاری پرداخت یار آیدی پی به نرم افزار اضافه شد بدون دریافت وجه و به صورت کاملا رایگان و نامحدود برای همه کاربران ابرستان فعال شد.

 با استفاده از این امکان که ویژه شرایط دورکاری  و حذف دریافت وجوه نقد طراحی شده است می توانید نسبت به ارسال لینک دریافت وجه هر یک از فاکتورها به تلفن مشتریان،  از آنها بخواهید وجه فاکتور را با شما تسویه نمایند. پس از آنکه مشتری پول فاکتور شما را از درگاه های بانکی پرداخت نمود بلافاصله کلیه اسناد حسابداری ، دریافت و تسویه حساب آن مشتری بطور اتوماتیک و هوشمند در نرم افزار ثبت و نگهداری می شود.

مسئولیت اجتماعی ابرستان با عدم افزایش قیمت

ابرستان در راستای مسئولیت اجتماعی خود  و کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا تصمیم گرفته است که  تا پایان خردادماه 1399 هیچ افزایش قیمتی برای  تهیه اشتراک ابرستان اعمال ننماید.

لذا با توجه صحبت های جناب آقای دکتر حریرچی معاونت کل وزارت بهداشت که فرمودند ” امکان و احتمال شیوع گسترده تر بیماری کرونا که به صورت موج سینوسی در جریان است ” ؛ پیشنهاد می کنیم شما نیز با معرفی این نرم افزار به سایر کسب و کارها آنها را در گذر بی خطر از این بحران یاری رسانید. ماهم تعهد می نماییم تمام تلاش خود را برای ارئه امکانات بیشتر، ساده تر، هوشمندتر و پیشرفته تر که سرعت فرایند کسب و کارتان را افزایش دهد بکار گیریم.

با ابرستان راحت کار کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 19 =