عدم افزایش قیمت نرم افزار حسابداری ابرستان

شرکت مهندسی مشاور عصر فناوری دانش، ارائه دهنده نرم افزار حسابداری ابرستان، ضمن تبریک آغاز سال 1399 و فرارسیدن عید نوروز، از خداوند متعال، سلامتی، شادکامی و موفقیت روز افزون را برای شما سروران عزیز آرزومند است.

تیم نرم افزار حسابداری ابرستان در سال 1398 در جهت رضایت هر چه بیشتر کاربران خود با شعار ” راحت کار کن” با افزایش کادر خود و توان هر چه بیشتر در واحد های فروش و بازاریابی، آموزش و پشتیبانی، تولید و تحقیق و توسعه، برای جوابگویی سریع تر و آنلاین به نیاز های کاربران در جهت آموزش، راهنمایی، پشتیبانی و همچنین ارائه کارکردهای بیشتر در راستای ساده سازی و هوشمندی بیشتر نرم افزار ابرستان همچون اضافه شدن امکان مدیریت پورسانت، امکان پرداخت آنلاین فاکتور توسط مشتری با درگاه کاربران، اضافه شدن بارکدخوان، اضافه شدن نقش های پیش فرض برای هر کاربر با حقوق دسترسی متناسب با آن ماژول برنامه ریزی تولید و… نموده است.
سال 1398 اگرچه سالیان فراز و نشیب برای ایران اسلامی و ملت ایران بود اما با یاری خداوند منان و پشتوانه شرکت مهندسی مشاور عصر فناوری دانش که از سال 1382 در حال فعالیت می باشد توانستیم بر مسائل فائق آمده و در حساس ترین شرایط همه روزه در کنار شما سروران گرامی باشیم و تعداد کاربران نرم افزار حسابداری ابرستان را به بیش از 6000 کاربر افزایش دهیم.
همچنین خاطر نشان میکنیم که با توجه به افزایش ابتلا به کرونا در ایران، گرچه تیم ابرستان با دورکاری به فعالیت خود ادامه داده است اما از رضایت خاطر کاربران خود لحظه ای غافل نبوده و تا اخرین لحظه ی سال به همراهی با کاربران پرداخته است. همچنین در راستای کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از بحران کرونا، حداقل تا پایان خرداد ماه سال جاری هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داشت تا بتوانیم همه با هم و با اتحاد کامل به عبوز از بحران کرونا کمک کنیم.
امیدواریم با یاری خداوند بخشنده، حمایت شما سروران گرامی و تلاش های بی وقفه تیم ابرستان با ارائه ی محصولی ساده تر، توانمندتر و هوشمندتر، در جهت رسیدن به رضایت هر چه بیشتر مشتریان در سال 1399 نائل گردیم و بستری مناسب را علی الخصوص با توجه به شرایط دورکاری کسب و کارها در وضعیت کنونی کشور، فراهم آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شانزده =