15% تخفیف جشنواره عید تا عید نرم افزار حسابداری ابرستان

15% تخفیف جشنواره عید تا عید نرم افزار حسابداری ابرستان

نرم افزار حسابداری ابرستان در راستای کاهش هزینه های ناشی از خسارات شیوع ویروس کرونا به منظور تسهیل کسب و کارها در دسترسی به این ابزار ، تخفیف جشنواره 15 درصدی عید تا عید را در تهیه ابزار ارائه نموده است.

یکی از بزرگترین مزایای نرم افزارهای ابری ، امکان دسترسی همیشگی و از همه جا به این نوع نرم افزارها است. ابرستان به عنوان یک نرم افزار جامع مدیریت کسب و کار ابری که شامل تمامی ابزارهای لازم برای کسب و کارها می باشد. از جمله  آنها حسابداری ، خرید و فروش ، انبار داری ، تولید ، دریافت و پرداخت، مدیریت بازاریاب ها و امکان پرداخت آنلاین فاکتور توسط مشتریان است. ابرستان با اتکا به تجربه استفاده بیش از 15000 کاربر آمادگی دارد این خدمات را به کسب و کارهای بیشتری ارائه نماید.

کاربران جدید و مشترکین قبلی ابرستان می توانند از تاریخ 1400/04/30 به مدت 9 روز تا تاریخ 1400/05/07 با درج کد تخفیف  1514 از 15%  تخفیف ویژه بهره مند شوند. لازم به ذکر است با تهیه ی اشتراک های سالانه 2 ماه تخفیف نیز دریافت خواهند کرد.

 

با خرید یکساله تا 2 ماه بیشتر تخفیف بگیرید

هم اینک می توانید با ورود و ثبت نام رایگان در سامانه ابرستان به کلیه امکانات این برنامه به رایگان دسترسی پیدا کنید. این دسترسی به مدت ۱۴ روز برای شما برقرار است و می توانید بطور عملیاتی و واقعی در طی این مدت از تمامی امکانات آن استفاده کنید. در هر زمانی از این ۱۴ روز که خیالتان راحت شد اقدام به خرید کنید! البته با کد تخفیف ویژه 1514 تا از 15% تخفیف هم بهرمند شوید. فراموش نکنید می توانید با خرید اشتراک یکساله می توانید 2 ماه بیشتر تخفیف دریافت نمایید.

روش ثبت نام رایگان

کافی است پس از ورود به صفحه ثبت نام ابرستان شماره همراه یا ایمیل خود را به عنوان نام کاربری وارد کرده و نام کسب و کار خود را مشخص نمایید. با قبول شرایط ثبت نام دکمه ثبت نام را کلیک نموده تا کد تاییده ۶ رقمی برایتان ارسال شود . اگر با ایمیل ثبت نام کنید این کد به ایمیل شما ارسال می شود و اگر با شماره همراه ثبت نام کنید این کد به شماره همراه شما پیامک می گردد. ایمیل یا شماره همراه به منزله نام کاربری و کد ارسالی رمز ورود به نرم افزار می باشد.

نحوه استفاده از کد تخفیف ویژه عید تا عید 1400

برای استفاده از کد تخفیف باید ابتدا به برنامه وارد شوید. از صفحه ورود با نام کاربری خود وارد برنامه شوید. در منو با توجه به زمان ثبت نام شما وضعیت تمدید یا ارتقا لایسنس برای شما نمایش داده می شود. با کلیک بر روی دکمه تمدید یا ارتقا وارد صفحه خرید اشتراک ابرستان شوید.
در گام اول پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید،
در گام دوم جزئیات خرید خود را با انتخاب گزینه های مدت زمان خرید اشتراک و تعداد کاربر مشخص نمایید،
و در گام سوم در صفحه پیش فاکتور کد تخفیف 1514 را وارد نموده و دکمه تایید کد را بزنید.
مبلغ کد تخفیف محاسبه شده و برای شما نمایش و از مبلغ قابل پرداخت کسر خواهد شد.

اعتبار کد تخفیف

زمان : کد تخفیف ویژه عید تا عید از تاریخ 1400/04/30 الی 1400/05/07 به مدت 9 روز معتبر می باشد.
تعداد : هر کاربر می تواند برای تمامی کسب و کارهایش از این کد تخفیف بهره مند شود و محدودیتی در تعداد بار استفاده از این کد تخفیف وجود ندارد. هر مشتری می تواند برای هر تعداد کسب و کار خود و در هر بازه زمانی چند ماهه و یکساله از این کد تخفیف بهره مند شود.

نحوه تماس و کسب اطلاع بیشتر

در صورت نیاز به هر گونه توضیح بیشتر با ما تماس بگبرید مشاوران ما آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.
تلفن ۰۲۱۸۸۵۳۳۲۶۶ داخلی ۴۰۰ و 450

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =