نرم افزار ابرستان برای حسابداری شرکت های نوپا و کوچک رایگان شد

نرم افزار ابرستان برای حسابداری شرکت های نوپا و کوچک رایگان شد

نرم افزار  ابرستان برای حسابداری شرکت های نوپا و کوچک، تیم های نوپا و افراد حقیقی، طی قراردادی با سازمان فناوری اطلاعات در طرح بوم واره، رایگان شد. طی این قرارداد شرکت عصر فناوری دانش در جهت تسهیل حسابداری شرکت نوپا  وکوچک، تیم نوپا  و افراد حقیقی در سامانه ملی ایران نوآفرین اقدام به ارائه رایگان اشتراک یکساله لایسنس حرفه ای نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان به تعداد محدودی نموده است.

سامانه ملی ایران نوآفرین سامانه‌ای جامع در حوزه نوآفرینی کشور است. این سامانه امکان رشد و شکوفایی در این حوزه را از طریق تسهیل دسترسی به اطلاعات و امکانات موردنیاز ذینفعان اصلی این حوزه و یکپارچه‌سازی آن‌ها، فراهم می آورد. هدف ایران نوآفرین، حمایت از کسب و کارهای نوپا(کوچک) هموار نموده مسیر توسعه و رشد آنها و همچنین ایجاد امنیت روانی و اقتصادی کسب و کارهای نوپا می باشد.

ثبت نام در ایران نوآفرین

با شیوع بیماری کرونا، بسیاری از شرکت های نوپا و کوچک و تیم های نوپا آسیب های اقتصادی زیادی را متحمل شده اند. فعالیت شرکت ها و تیم های نوپا نیز در این بحران، با توجه به دورکاری بسیاری از آنها دچار مشکل شده است. آنلاین بودن نرم افزار حسابداری ابرستان دسترسی راحتی را برای کابران خود فراهم نموده است. همچنین رایگان بودن آن برای شرکت ها و تیم های نوپا امکان عبور از این بحران را برای آنان فراهم آورده است. کافی است صاحبین کسب و کارها در سایت ایران نوآفرین اگر شرکت هستند به عنوان شرکت نوپا و در غیر این صورت به عنوان تیم نوپا ثبت نام نمایند.

 

شما می توانید به صورت رایگان و با انتخاب موارد مندرج در تصویر در سایت ایران نوآفرین ثبت نام نمایید

درخواست خرید رایگان نرم افزار ابرستان

پس از ثبت نام نرم افزار هر کسب و کار  و یا هر فرد در سامانه ایران نوآفرین یک کد یکتای 10 رقمی مانند 4896-13-23-11 برای شان تخصیص داده می شود. کسب و کارها  و افراد می توانند در سامانه ایران نوآفرین وارد طرح بوم واره شوند. با درخواست خدمات ابرستان ، اشتراک یکساله لایسنس حرفه ای نرم افزار حسابداری ابرستان را به صورت رایگان دریافت نمایند.

خرید رایگان نرم افزار حسابداری ابرستان

صفحه ی خرید رایگان لایسنس حرفه ای یکساله ابرستان

پس از ورود به درخواست خدمات ابرستان بر روی مشاهده سرویس می توانید کلیک نمایید و وارد صفحه ی ثبت نام برای تهیه لایسنس حرفه ای یکساله ابرستان به صورت رایگان می شوید. در این صفحه کافی است کد ایران نوآفرینی خود را ثبت نمایید و کدی برای شماره همراه شما ارسال خواهد گردید با ثبت آن کد و نام کسب و کار و پذیرش قوانین ابرستان، اشتراک لایسنس ابرستان برای شما فعال می گردد.

آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری و کد ایران نوآفرینی شما به عنوان رمز عبورتان می باشد و پس از ورود به نرم افزار می توانید رمز عبورتان را عوض نمایید.

توجه داشته باشید هر کسب و تنها می تواند یکبار از کد ایران نوآفرینی خود برای تهیه اشتراک رایگان ابرستان استفاده نماید.

ویزگی نرم افزار حسابداری ابرستان برای کسب و کارهای نوپا و کوچک

ابرستان نرم افزار حسابداری آنلاین مبتنی بر تکنولوژی ابری است که بر روی انواع سیستم های عامل و بدون نیاز به نصب کار می کند. نرم افزار حسابداری ابرستان با هزاران کاربر، مناسب کسب و کارهای نوپا(کوچک) و استارت آپ ها  با قابلیت ویژه پرداخت آنلاین فاکتور می باشد. در نرم افزار ابرستان هزینه های استارتاپ ها به طور چشم گیری بر پایه فناوری ابری کاهش پیدا می کند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از نرم افزار در هر زمان و هر مکان با هر دستگاهی
  • عدم نیاز به نصب و دانلود و راه اندازی و استقرار
  • صرفه جویی در هزینه های کسب و کار حتی با افزایش نرخ ارز
  • استفاده بهینه از نرم افزار در انجام حسابداری دورکاری و مدیریت از راه دور به عنوان یک ابزار آفلاین به آنلاین
  • استفاده چندین کاربر به طور همزمان در چند نقطه ی جغرافیایی مختلف
  • قیمت های مناسب نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان متناسب با ظرفیت هر کسب و کار به صورت ماهانه و سالانه (پایه، پیشرفته و حرفه ای)
  • آموزش، پشتیبانی و به روز رسانی رایگان نرم افزار
  • ماندگاری اطلاعات نرم افزار حتی پس از منقضی شدن لایسنس خریداری شده
  • استفاده راحت از نرم افزار و کاربر پسند بودن آن حتی برای کسانی که دانش بسیار اندکی در زمینه حسابداری دارند
  • استفاده گزارش های متنوع و جامع برای هر کاربر متناسب با وظیفه ی کاری خود
  • حسابداری چند شرکتی در نرم افزار ابرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =