حسابداری یکپارچه و جامع ابرستان

حسابداری یکپارچه و جامع با نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان با یکپارچه سازی مجموعه ای از امکانات متنوع ، مدیریت آسان و  ساده کسب و کار را فراهم نموده است. حسابداری یکپارچه و جامع سهولت کاربری را برای کاربران به همراه دارد.

استراتژی ابرستان ارائه دسترسی نامحدود به تمامی امکانات و زیر سیستم های مورد نیاز کسب و کارها است. در این رویکرد با الکترونیکی کردن تمامی فرایند های کسب و کار و یکپارچه سازی آن با حسابداری(حسابداری یکپارچه) مدیریت آسان و هوشمند  کسب و کار مهیا شده است.

همانطور که در هر کسب و کاری فرایند های  بازاریابی و فروش ، خرید ، تولید ، دریافت ، پرداخت ، انبار داری وجود دارد و نمی توان آنها را از هم جدا نمود. ما هم در راهکار ابری ابرستان با تجمیع تمامی سیستم های مورد نیاز و در اختیار قرار دادن رایگان آنها به دنبال خلق ارزش افزوده برای مشترکین ابرستان هستیم.

استراتژی ارائه و دسترسی رایگان 14 روزه به تمامی زیر سیستم ها ، نوآوری دیگری است که ابرستان در اکو سیستم نرم افزارهای ابری ایجاد نموده است. 

این نوآوری از یک سو منجر به کاهش ریسک و مخاطرات مشتری شده و از سوی دیگر امکان یکپارچه سازی کامل نرم افزاری را مهیا نموده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه تعرفه ها بازدید کنید.

حسابداری یکپارچه یعنی همه امکانات در یکجا!​

زیر سیستم های نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

سیستم خرید

سیستم خرید

سیستم هوشمند خرید ابرستان به نحوی طراحی شده است که پس از صدور هر فاکتور خرید سیستم بطور اتوماتیک و هوشمند عملیات مرتبط را در دیگر سیستم ها به شرح ذیل انجام می دهد

حسابداری یکپارچه با نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

سیستم فروش

سیستم هوشمند فروش ابرستان علاوه بر مکانیزه نموده فروش هایتان و صدور فاکتور های استاندارد مطابق با آخرین قوانین و مقررات ، در جهت ساده سازی موارد ذیل را برایتان بطور اتوماتیک انجام می دهد

حسابداری جامع با نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

سیستم خزانه

در هر بخشی از سیستم یکپارجه اعم از خرید ، فروش ، انبار یا حسابداری که باشید متناسب با نیازتان می توانید وجوه نقد ، چک یا تراکنش های بانکی خود را به راحتی ثبت نموده ، کنترل و مدیریت نمایید.

سیستم مدیریت تولید

حسابداری تولید ابرستان سعی کرده است به روشی بسیار ساده و آسان نیاز تمامی کسب و کارهای تولیدی اعم از کارگاه های تولیدی صنعتی و شرکت ها و اصناف تولیدی را برطرف سازد.

سیستم پرداخت آنلاین

امکان پرداخت انلاین فاکتور توسط مشتری، راحت ترین راه دریافت پول از مشتریان می باشد.مبلغ فاکتورهایتان را بصورت آنلاین و از طریق درگاه مجازی اختصاصی از مشتریان ( طرف حساب ها ) دریافت کنید.

سیستم انبار

مدیریت ورود و خروج کالا در انبارداری ابرستان بطور اتوماتیک و هوشمند صورت می پذیرد. سیستم بطور اتوماتیک با درج هر فاکتور خرید یا فروش نسبت به تعدیل موجودی کالا در انبار اقدام می نماید.

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان- سیستم حسابداری ابری

14 روز استفاده رایگان از تمام سیستم های نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

سیستم حسابداری

سیستم خزانه داری

سیستم خرید و فروش

سیستم انبارداری

سیستم تولید