لوگو ابرستان
مرکز آموزش ابرستان
دسترسی سریع
ما را دنبال کنید...
گزارش کالاهای انبار

در مشاغل و کسب و کارهای بازرگانی و تولیدی کالاها در انبارها نگهداری می شود. تهیه گزارش کالاهای انبار برای کاربران بسیار قابل اهمیت است. کاربر با دانستن موجودی کالا در انبار می تواند نسبت به تصمیم‌گیری برای فروش و یا خرید آن کالا اقدام نماید. نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان گزارشی تحت عنوان کالاهای انبار را در اختیار کاربر قرار داده است.

تعریف کالا: در نرم افزارهای حسابداری برای تهیه موجودی انبار نیاز هست که در ابتدا کالاها در سیستم تعریف شود تا بتوان گزارشی را بر مبنای موجودی کالا تهیه کرد برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک نمایید.

(چگونه می توان کالا/ خدمات را در نرم افزار حسابداری ابرستان تعریف کرد.)

ثبت فاکتور خرید و فروش: با توجه به اینکه با ثبت فاکتورهای خرید و فروش موجودی کالاهای انبار تغییر می کند بنابراین یکی از پیش نیازهای گزارش گیری کالا ها در نرم افزار حسابداری ابرستان ثبت فاکتورهای خرید و فروش می باشد برای اطلاع بیشتر با نحوه ثبت فاکتورهای فروش و خرید به بخش بازرگانی مراجعه نمایید.

ثبت رسید و حواله انبار: ثبت رسید و حوله انبار یکی از پیش نیازهای گزارش گیری کالاهای انبار می باشد با توجه به ثبت رسید و حواله انبار می توانید موجودی کالا ها را مشاهده نمایید. برای آشنایی با ثبت رسید و حواله انبار به بخش انبار مراجعه نمایید.

ثبت انبار: برای اینکه بتوان کالاها را در انبار بتوانیم ذخیره کنیم لازم است که در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان توسط کاربر انبار ایجاد شود برای ایجاد انبار در ابرستان به بخش مدیریت انبار مراجعه نمایید.

راهنمای گزارش کالای انبار

گام اول:

برای تهیه گزارش کالای انبار در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان از منوی سمت راست بر روی بخش گزارش ها کلیک نمایید. (مانند شکل روبرو)

گام دوم:

در صفحه پیش رو لیستی از گزارشاتی که می توان تهیه کرد نمایش داده می شود برای گزارش گیری کالای انبار از بخش انبار بر روی عبارت کالاهای انبار کلیک نمایید.

گام سوم: گزارش کالای انبار

مطابق تصویر گزارش اولیه قابل مشاهده خواهد بود که می‌توان با کلیک بر روی گزینه تنظیمات گزارش تاریخ، گروه کالا و انبار را تغییر داد و بر روی گزینه تهیه گزارش کلیک کرد.

گزارش کالاهای انبار

 

از گزارش پیش رو می‌توان چاپ،خروجی اکسل و کپی تهیه و یا امکان جستجو را فراهم نمود.

مزیت (های) امکان

مطلب مفید برای شما: انبارداری تحت وب

کی از مهمترین دغدغه های هر شرکتی مسئله ی انبارداری است. انبارداری ارتباط مستقیم با خرید و فروش و حسابداری شرکت دارد. کوچکترین اشتباهی در سیستم انبارداری ممکن است خسارات زیادی را به بار آورد. در طی سالهای گذشته مدیران شرکت ها به مسئله ی انبارداری نگاه ویژه ای داشته اند. آنان می خواستند که بتوانند در هر زمان و هر مکان انبار خود را مدیریت کنند. به همین دلیل انبارداری تحت وب برای شان حائز اهمیت شد. برای درک انبارداری تحت وب باید به این نکته پرداخت که چرا اصولا به انبارداری تحت وب و نرم افزار انبارداری تحت وب نیاز است.

بیشتر بخوانید

ما را دنبال کنید...