لوگو ابرستان
مرکز آموزش ابرستان
دسترسی سریع
ما را دنبال کنید...
گزارش “تراکنش های حساب”

گزارش تراکنش های حساب یکی از گزارشات پر کاربرد نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان است. این گزارش جزئیات گردش هر کدام از حساب‌ها را در یک بازه زمانی مشخص که توسط کاربر قابل تعیین خواهد بود، به کاربران نمایش می دهد.

تعریف حساب: با امکان تعریف حساب در نرم افزار حسابداری ابرستان برای کاربران امکان گزارش گیری تراکنش های حساب را فراهم می کند با مراجعه به بخش حسابداری می توان حساب را در نرم افزار تعریف کرد. (برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک نمایید.)

(چگونه می توان حساب را در نرم افزار ابرستان تعریف کرد.)

راهنمای گزارش تراکنش های حساب

گام اول:

برای تهیه گزارش تراکنش های حساب در نرم افزار حسابداری ابرستان از منوی سمت راست بر روی بخش گزارش ها کلیک نمایید. ( مانند شکل روبرو)

گام دوم:

در صفحه پیش رو لیستی از گزارش هایی که کاربر می تواند تهیه کند را نمایش می دهد برای تهیه گزارش به بخش حسابداری مراجعه کرده سپس بر روی عبارت تراکنش های حساب کلیک نمایید.

گام سوم: گزارش تراکنش های حساب

کاربر می‌تواند تنظیمات گزارش را به دلخواه خود تغییر دهد. برای این کار بر روی گزینه تنظیمات گزارش کلیک می کنیم. امکان تعیین تاریخ به صورت سفارشی و یا براساس سال‌های مالی وجود خواهد داشت.

همچنین امکان انتخاب حساب دلخواه از منوی کشویی مربوطه وجود خواهد داشت و مطابق تصویر زیر امکان انتخاب ستون‌های گزارش و تغییر نوع گزارش برای کاربر وجود دارد.

با کلیک بر روی گزینه تایید و در انتها کلیک بر روی گزینه تهیه گزارش، تراکنش های هر حساب در سطح معین قابل‌مشاهده خواهد بود.

این گزارش در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان، این امکان را می‌دهد که کاربر از گزارش مربوطه چاپ، خروجی اکسل و یا کپی بگیرد و یا با استفاده از ابزار جستجو حساب یا موارد موردنظر خود را جستجو نماید.

گزارش تراکنش های حساب

مزیت (های ) امکان

ما را دنبال کنید...