مالیات خود را کاهش دهید

با ابرستان مالیات خود را کاهش دهید

ارائه اظهارنامه مالیاتی صحیح اصلی ترین رکن در کاهش مالیات های مشاغل و کسب و کارها می باشد. از سوی دیگر کلیه حسابدران و مشاوران مالی و مالیاتی جهت تهیه اظهارنامه مالیاتی صحیح و مناسب برای هر یک از فعالان اقتصادی نیازمند دسترسی صحیح و به موقع به اطلاعات فعالیت های هر یک از صاحبان مشاغل و کسب و کار می باشد.نرم افزار حسابداری آنلاین و تحت وب ابرستان شرایط مناسبی را برای هر یک از صاحبان مشاغل، حسابداران و مشاوران مالی و مالیاتی فراهم آورده است. آن ها به راحتی و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزاری و حتی از طریق بسترهای مختلف مانند کامپیوتر، لب تاپ، تبلت و موبایل خود می توانند نسبت به درج روزانه اسناد و فاکتور های خرید فروش فعالیت خود از هر مکان و در هر ساعت از شبانه روز اقدام نمایند.

  • اگر شما صاحب کسب و کار هستید
  • اگر شما حسابدار هستید
  • اگر شما مشاور مالی و مالیاتی مشاغل و کسب و کارها هستید

“با ابرستان مالیات خود را کاهش دهید”

ما بهترین و مناسب ترین و ارزانترین سیستم حسابداری کشور را برایتان به ارمغان آورده ایم

بدون هرگونه نگرانی آغاز کنید.

شما می توانید با ثبت نام رایگان تنها با ارائه یک شماره موبایل و یک ایمیل به کلیه امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین  و تحت وب ابرستان دسترسی پیدا کنید و به مدت ۱۴ روز به صورت رایگان از این سیستم استفاده کنید.

 

 

14 روز استفاده کاملا رایگان از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین و تحت وب ابرستان

مالیات چیست؟

مالیات انتقال بخشی از درآمد جامعه به دولت محسوب میشود که دولتها این مبالغ پرداختی را برای جبران هزینه هایی که برای جامعه و مردم انجام میدهند مصرف میکنند. مالیات ، پرداختی بلاعوض محسوب می شود که به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق میگیرد. در یک عبارت کلی ، دستگاه مالیاتی دولتها ، اولین شریک در تجارت شما تلقی می شوند که حتی قبل از تقسیم سود بین شرکا، سهم خود را مطالبه و دریافت می کنند.

مالیات بر ارزش افزوده چیست؟

مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات بر مصرف طراحی شده که هم اکنون در بیش از 140 کشور جهان تحت عنوان مالیات برارزش افزوده به اجرا درآمده است. کشورهای فرانسه و آلمان از جمله اجرا کنندگان اولیه این مالیات بوده و در کشورهای عضو اتحادیه اروپا همه این مالیات را پذیرفته و به اجرا گذاشته‌اند. مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات غیر مستقیم است که بر مصرف کالا و خدمات وضع می گردد. بیشتر بخوانید

مالیات بر درآمد حقوق چیست ؟

این مالیات موضوع مواد ۸۲ تا ۹۲ قانون مالیات های مستقیم می باشد. درآمدی که شخص حقیقی در خدمت شخص دیگری (اعم از حقیقی یا حقوقی) بابت تسلیم نیروی کار خود بر حسب مدت یا کار انجام یافته به صورت نقد یا غیرنقد تحصیل می کند، مشمول مالیات می باشد. بیشتر بخوانید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

پربازدید ترین ها

حق تمبر
صورت سود و زیان
نرم افزار حسابداری رایگان