29% الی 41% تخفیف نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان با کد تخفیف 9999

29% الی 41% تخفیف نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان با کد تخفیف 9999

محدودیت های اعمال شده و تعطیلی کسب و کارها بر اثر شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا باعث تعطیلی موقت دو هفته ای کسب و کارها شده است. در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا و مسئولیت اجتماعی ابرستان، تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته ایم. نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان 29% الی 41% تخفیف(با توجه به تخفیف مضاعف ارائه ۲ ماه اشتراک رایگان برای خرید های یکساله)، با کد تخفیف 9999 برای تمامی کاربران قبلی و جدید خود از 99/9/9الی 99/9/19 در نظر گرفته است.

ویژگی های عمومی نرم افزار ابرستان

  • استفاده از نرم افزار در هر زمان و هر مکان با هر دستگاهی
  • عدم نیاز به نصب و دانلود و راه اندازی و استقرار
  • صرفه جویی در هزینه های کسب و کار حتی با افزایش نرخ ارز
  • استفاده بهینه از نرم افزار در انجام حسابداری دورکاری و مدیریت از راه دور به عنوان یک ابزار آفلاین به آنلاین
  • استفاده چندین کاربر به طور همزمان در چند نقطه ی جغرافیایی مختلف
  • قیمت های مناسب نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان متناسب با ظرفیت هر کسب و کار به صورت ماهانه و سالانه (پایه، پیشرفته و حرفه ای)
  • آموزش، پشتیبانی و به روز رسانی رایگان نرم افزار
  • ماندگاری اطلاعات نرم افزار حتی پس از منقضی شدن لایسنس خریداری شده
  • استفاده راحت از نرم افزار و کاربر پسند بودن آن حتی برای کسانی که دانش بسیار اندکی در زمینه حسابداری دارند
  • استفاده گزارش های متنوع و جامع برای هر کاربر متناسب با وظیفه ی کاری خود
  • حسابداری چند شرکتی در نرم افزار ابرستان
جشنواره-9-9-99

شما می تواید از تمایمی امکانات نرم افزار  ابرستان به مدت 14 روز رایگان استفاده نمایید 

ویژگی های ویژه ی نرم افزار ابرستان

امکان صدور فاکتور آنلاین در ابرستان

امکان صدور فاکتور آنلاین یکی از مهم ترین موراد مورد نیاز صاحبین کسب کارها و مشاغل پس از شیوع بیماری کرونا است. صاحبین کسب و کارها می خواهند در هر نقطه ی زمانی و مکانی و با هر دستگاهی به راحتی فاکتور خرید و یا فروش را صادر کنند و برای مشتریان شان ارسال کنند. امکان صدور فاکتور آنلاین در نرم افزار ابرستان با امکانات ویزه ای امکان پذیر است.

 

14 روز استفاده رایگان نرم افزار حسابداری ابرستان

امکان پرداخت آنلاین در ابرستان

امکان صدور فاکتور آنلاین و پرداخت انلاین در ابرستان به گونه ای است که دریافت وجه از مشتریان کسب و کارها را به راحت ترین شکل موجود فراهم آورده است. نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان امکان پرداخت آنلاین فاکتورهای صادره ی کاربران خود را توسط مشتریان شان با همراهی پرداخت یار آیدی پی به درگاه https://idpay.ir/  برای تمامی کاربران خود به صورت کاملا رایگان و نامحدود فراهم آورده است. آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی است. بهترین و راحت ترین راه جهت دریافت پول، مناسب برای تمامی شرکت ها و صاحبین کسب و کارها و یا هر شخصی که به صورت فردی تراکنش مالی دارد.

 

راحت، با سرعت و هوشمندانه کار کن تا پیشرفت کنی

 

اتصال نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان به فروشگاه آنلاین با افزونه ووکامرس

در همه کسب و کارها و تجارت های آنلاین، ارتباط بین فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) و نرم افزار حسابداری یکی از دغدغه های مهم و اساسی می باشد. انتقال اطلاعات کاربران فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) و سفارشات و رخدادهای مالی به نرم افزار حسابداری، کاربر را در انجام هر چه بهتر فعالیت اقتصادی یاری می رساند. افزونه ووکامرس ابرستان این امکان را به کاربر میدهد نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) را ایجاد نماید . شما به راحتی با این امکان می توانید یک نرم افزار حسابداری فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) داشته باشید.

ووکامرس (WooCommerce) یک سیستم ، بسیار پیشرفته است که به کمک آن می توانید یک فروشگاه اینترنتی بسیار عالی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. چه کسب و کار شما کوچک باشد چه بزرگ می توانید از ووکامرس به راحتی برای راه اندازی سایت فروشگاهی تان استفاده کنید. بیش از 33% فروشگاه های اینترنتی موجود در جهان ، ووکامرس را به عنوان فروشگاه ساز خود انتخاب کرده اند.

 

سرعت کار شما یعنی

موفقیت کسب و کارتان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =