لوگو ابرستان
آخرین مطالب
دفاتر قانونی و روکش اسناد حسابداری

دفاتر قانونی و روکش اسناد حسابداری

دفاتر قانونی و روکش اسناد حسابداری

خرداد ماه و تیر ماه را فصل مالیاتی می دانیم در این فصل کسب و کارها موظف به انجام تکالیف قانونی و ارائه اسناد و مدارک به سازمان امور مالیاتی هستند تحریر دفاتر قانونی یا همان دفاتر حسابداری روزنامه و کل یکی از حساس ترین و اصلی ترین وظایف مدیران مالی و حسابداران شرکت ها است.

نرم افزار حسابداری ابرستان به منظور تسهیل این امر گزارش کاربردی و ساده ای تحت عنوان “خلاصه سند” به مجموع گزارشات حسابداری خود افزوده است. با این گزارش به راحتی می توانید متناسب با سیاست های مالی خود پیش نویس دفتر روزنامه را تهیه و بر مبنای آن دفاتر روزنامه خود را تحریر نمایید.

همچنین از طریق همین گزارش می توانید روکش تجمیعی اسناد خود را در بازه های زمانی دلخواه “روزانه” یا “ماهانه” تهیه نموده و اسناد حسابداری خود را در زونکن ها مرتب نموده و تحویل حسابرس و ممیزان قرار دهید.

در بخش راهنمای خلاصه سند با این امکان و کاربردهایش آشنا شوید. ( کلیک کنید)

این گزارش در عین سادگی و سهولت استفاده بسیار کاربردی است. به کمک گزارش خلاصه سند نرم افزار حسابداری ابرستان می توانید موارد ذیل را انجام دهید:
۱- تهیه روکش اسناد تجمیعی روزانه

۲- امکان تهیه روکش اسناد تجمیعی ماهانه
۳- امکان تهیه پیش نویس تحریر دفتر روزنامه
۴- کاهش تعداد اسناد جهت ارائه به حسابرس در جهت کاهش هزینه های حسابرسی
۵- تجمیع ده ها سند اتوماتیک و دستی ثبت شده در سیستم در یک سند تجمیعی

راهنمای استفاده از "گزارش خلاصه سند"

در صفحه راهنمای کاربری استفاد از گزارش خلاصه سند علاوه بر آموزش های لازم، نکات کاربردی و موارد لازم برای موارد فوق الذکر نیز ارائه شده است.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را دنبال کنید...