لوگو ابرستان

افزونه حسابداری ووکامرس ابرستان

در همه کسب و کارها و تجارت های آنلاین، ارتباط بین فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) و نرم افزار حسابداری یکی از دغدغه های مهم و اساسی می باشد. انتقال اطلاعات کاربران فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) و سفارشات و رخدادهای مالی به نرم افزار حسابداری، کاربر را در انجام هر چه بهتر فعالیت اقتصادی یاری می رساند. افزونه حسابداری ووکامرس ابرستان این امکان را به کاربر میدهد نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) را ایجاد نماید . شما به راحتی با این امکان می توانید یک نرم افزار حسابداری فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) داشته باشید.

ووکامرس (WooCommerce) یک سیستم ، بسیار پیشرفته است که به کمک آن می توانید یک فروشگاه اینترنتی بسیار عالی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. چه کسب و کار شما کوچک باشد چه بزرگ می توانید از ووکامرس به راحتی برای راه اندازی سایت فروشگاهی تان استفاده کنید. بیش از ۳۳% فروشگاه های اینترنتی موجود در جهان ، ووکامرس را به عنوان فروشگاه ساز خود انتخاب کرده اند.

استفاده از افزونه ووکامرس ابرستان

  1. پس از ورود به داشبورد مدیریت وردپرس در منو افزونه ها، گزینه افزودن را انتخاب می‌کنیم که در برچسب شماره ۱ علامت گذاری شده است.
  2. در صفحه باز شده گزینه بارگذاری افزونه را انتخاب می‌کنیم.
  3. در مرحله سوم گزینه choose file را انتخاب می نماییم.
  4. در این مرحله فایل افزونه را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه open کلیک میکنیم.
  5. در انتها گزینه نصب را انتخاب میکنیم.

پس از بارگذاری فایل افزونه گزینه فعال کردن افزونه را انتخاب می نماییم.

در منوی ایجاد شده در بالای پیشخوان وردپرس برای رو منو وب سرویس ابرستان کلیک میکنیم و در بخش اتصال پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان خود بر روی گزینه ورود کلیک میکنیم.

پس از مشاهده پیام شما با موفقیت وارد شدید گزینه های شرکت ها و همگام سازی ظاهر میشود.

در مرحله بعد شرکت ها را انتخاب میکنیم و در لیست باز شده نام شرکت دلخواه خود برای ثبت اطلاعات در آن را انتخاب کرده و روی گزینه ذخیره تنظیمات کلیک می کنیم.

بجهت همگام سازی اطلاعات محصولات و فاکتور ها از بخش همگام سازی استفاده می نماییم. این بخش از ۳ گزینه قابل انتخاب محصولات، کاربران و سفارش ها تشکیل شده است که با انتخاب هر کدام اطلاعات آن بخش با نرم افزار یکسان میشود.

برای در ج یک فاکتور در نرم افزار حسابداری ابرستان، سفارش خود را انتخاب میکنیم و پس از ایجاد تغییر وضعیت تکمیل شده بر روی سفارش فاکتور به صورت خودکار در ابرستان درج خواهد شد.

در تصویر فوق به علت عدم موجودی کالا در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان فاکتور ثبت نشد که برای رفع این مشکل باید وارد پنل ابرستان خود شده و محصول خود را انتخاب نموده و موجودی آن را به صورت دستی افزایش دهید.

سپس در افزونه حسابداری ووکامرس ابرستان بر روی گزینه ارسال فاکتور کلیک میکنیم.

پس از درج با موفقیت فاکتور در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان در بخش علامت گذاری شده ی ۱ اطلاعات فاکتور ثبت شده را نمایش میدهد.

برای ثبت فاکتور های ابرستان به صورت دسته جمعی ابتدا آن ها را در لیست سفارش ها انتخاب کرد و سپس از بخش کار های دسته جمعی گزینه send invoice را انتخاب میکنیم.

در قسمت علامت گذاری شده شماره فاکتور های ثبت شده در ابرستان را نمایش میدهد.

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

بسیاری از کسب و کارهایی که سایت فروشگاهی شان با وردپرس طراحی شده است نیاز به افزونه حسابداری برای وردپرس(افزونه حسابداری ووکامرس) دارند. این کسب و کارها عموما به دو دسته فروششان انجام می شود. دسته اول که تنها به صورت آنلاین محصولات خود را به فروش می رساند. دسته دوم کسب وکارهایی که هم به صورت هم آنلاین و هم آفلاین(حضوری) فروش انجام می دهند. در هر دو دسته برای مدیریت کسب و کار نیاز حتمی به یک نرم افزار حسابداری است. برای این امر نیاز است که نرم افزار حسابداری شان با سایت فروشگاهی متصل شود. در اینجا نیاز به یک افزونه حسابداری برای وردپرس احساس می شود. 

ما را دنبال کنید...