شخصی و ایــــمن

امنیت حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری ابرستان با رعایت بالاترین استانداردها امنیت حسابداری ابری را تضمین می نماید.

شما می توانید با ثبت در نرم افزار حسابداری ابری ابرستان از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری ابرستان با امنیت بالا استفاده نمایید. هیچ شخصی جر خود شما به اطلاعات شما دسترسی ندارد. اطلاعات شما سرقت و یا مخدوش نمی شود و یا از بین نمی رود مگر اینکه شما اطلاعات کاربری تان را در اختیار غیر قرار دهید.

استفاده از مراکز داده معتبر جهانی
مبتنی بر استانداردهای سطوح بالای امنیت حسابدرای ابری در لایه های مختلف
مبتنی بر سطوح دسترسی مشخص
مبتنی بر الگوریتم های قوی احراز هویت

مفاد قانونی حفظ حریم شخصی افراد در ابرستان

تمامی کاربران و مشترکین نرم افزار حسابداری ابری ابرستان در بدو ورود به ابرستان  و هنگام ثبت نام با خواندن قوانین و مقررات ابرستان و اطلاع از مکانیسم های حفظ حریم شخصی کاربران  و امنیت حسابداری ابری وارد این نرم افزار می شوند.

جهت اطلاع بیشتر صفحه قوانین و مقررات را  ببینید.

نرم افزار حسابداری ابری ابرستان با رعایت استانداردهای امنیتی، ورود به نرم افزار و محیط کاربری نرم افزار بستری مطمئن و امن را برای کاربران خود در راستای امنیت حسابداری ابری فراهم نموده است.

اهم مفاد این قوانین در ذیل آمده است :

بند 4 از ماده 1 :

اطلاعات شخصی: اطلاعات شخصی دریافتی از کاربر یعنی نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و یا اطلاعات اختیاری مانند میزان تحصیلات، جنسیت، وضعیت تاهل و شهر و تعداد فرزند می­باشد.

بند 5 از ماده 1 : 

 اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که نرم افزار حسابداری ابری ابرستان حق افشای آن را به شخص ثالث نداشته و صرفا متعلق به کاربر و ابرستان است.

بند 7 از ماده 2 :

ابرستان برای امنیت بیشتر حسابداری ابری، برای استفاده از نرم افزار، رمز عبور قرار داده است و مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله رمز عبور به عهدۀ کاربران است.

بند 8 از ماده 2 :

 کلیه اطلاعات کاربران در سیستم های ابری(Cloud) براساس شماره موبایل مشتری یا ایمیل وی نگه داری میشوند.

بند 2 ماده 3 :

۲- کاربران می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند.

بند 3 ماده 3 :

خدمات ابرستان ممکن است با مشارکت خدمات شرکتهای دیگری ارائه شود که شرکت عصر فناوری دانش روی آنها کنترلی ندارد.

در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و ابرستان مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.

بند 4 از ماده 3:

۴- از اطلاعات محرمانه تنها به منظور ارایه سرویس های حسابداری استفاده میشود.

بند 5 از ماده 3 :

ابرستان اطلاعات شخصی را به هیچ عنوان با هیچ طرف سومی به اشتراک نمیگذارد و این اطلاعات می تواند بصورت تجمیعی و ناشناس جهت ایجاد گزارش های تحلیلی مورد استفاده قرار گیرد.

بند 3 ماده 4: 

 تمامی اطلاعات شخصی کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی.

بند 7 ماده 4: 

 ابرستان از فناوری هایی استفاده میکند که بسیاری از بانکها و موسسات مالی برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران استفاده می نمایند مانند استفاده از SSLهای رمزگذاری شده برای انتقال اطلاعات و استفاده از AES های رمزگذاری شده برای اطلاعات حساس و خود را نسبت به نشت و درز اطلاعات از منابع و سرور­های خود مسئول می­داند، لذا در صورتی که اطلاعات کاربران از هر محل دیگری و یا به جهت حملات سایبری به زیرساخت­های کلی کشور نشت داشته باشد مسئولیت هرگونه جبران خسارتی را از خود سلب می­نماید.

هم اینک با خیالی آسوده و مطمئن وارد ابرستان شوید

ثبت نام رایگان و استفاده 14 روز رایگان آسودگی و امنیت خرید را برای شما فراهم می آورد