نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

یک نرم افزار حسابداری آنلاین و تحت وب است که امور مالی کسب و کار شما را مدیریت می کند.همچنین با اتوماتیک کردن فرایندهای خرید، فروش، دریافت، پرداخت و ... سهولت و سادگی را به ارمغان می آورد.

ثبت نام رایگان

تمدید تخفیف 20% بر روی کلیه طرح ها

نظر به درخواست بسیاری از مشترکین و کاربران و همراهان ابرستان، مهلت استفاده از کد تخفیف 20% بر روی تمامی خرید های و تمامی طرح ها تا آخر فروردین تمدید شد. کلیه مشترکین نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان می توانند با استفاده از کد تخفیف EID03 در هر یک از خرید های خود تا 31 فروردین از 20% تخفیف  استفاده کنند.

تخفیف خرید نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

4 ماه رایگان استفاده کنید

با توجه به اینکه در تمامی خرید های یکساله 2ماه اشتراک رایگان وجود دارد، استفاده همزمان از کد تخفیف EID03 در خرید های یکساله منجر به افزایش مدت استفاده رایگان از نرم افزار حسابداری ابرستان به مدت 4 ماه خواهد شد.

به عبارت دیگر مشتریان جدید و مشترکین قدیمی برنامه حسابداری ابری ابرستان می توانند با استفاده از این فرصت با پرداخت هزینه اشتراک 8 ماهه طرح مورد نظرشان، به مدت 12 ماه ( تا یکسال دیگر) از تمامی امکانات حسابداری یکپارچه و جامع ابرستان استفاده کنند.



پایه
ماهانه 399 هزار تومان
  • نامحدود سند
  • 100 طرف حساب
  • 100 کالا
  • 1 کاربر
  • استفاده از کلیه امکانات
  • آموزش و پشتیبانی رایگان
  • افزونه ووکامرس رایگان
انتخاب پلن
پیشرفته
ماهانه 559 هزار تومان
  • نامحدود سند
  • 400 طرف حساب
  • 400 کالا
  • 2 کاربر
  • استفاده از کلیه امکانات
  • آموزش و پشتیبانی رایگان
  • افزونه ووکامرس رایگان
انتخاب پلن
حرفه ای
ماهانه 649 هزار تومان
  • نامحدود سند
  • نامحدود طرف حساب
  • نامحدود کالا
  • 3 کاربر
  • استفاده از کلیه امکانات
  • آموزش و پشتیبانی رایگان
  • افزونه ووکامرس رایگان
انتخاب پلن

نرم افزار حسابداری ابرستان چه امکاناتی دارد؟

برنامه حسابداری ابرستان یک نرم افزار جامع و یکپارچه است که تمامی امکانات مورد نیاز کسب و کارها را بصورت ساده و اتوماتیک مکانیزه نموده و همزمان اسناد حسابداری آن را ثبت و نگهداری می نماید .

مهمترین مزیت های حسابداری ابری ابرستان: 

  • امکان استفاده از تمامی زیر سیستم ها فقط با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه ( خرید، فروش، دریافت، پرداخت، انبار، تولید، بازرگانی، چک، حسابداری، اتصال به فروشگاه اینترنتی، اتصال به سامانه مودیان مالیاتی) 
  • امکان ثبت نامحدود سند حسابداری در تمامی طرح ها از پایه تا حرفه ای
  • امکان نگهداری و آرشیو الکترونیکی ضمایم اسناد. (درباره آرشیو الکترونیک ضمایم بیشتر بدانیم
  • امکان اتصال همزمان و اتوماتیک فروشگاه اینترنتی با برنامه حسابداری با مدیریت اتوماتیک انبار و موجودی کالا و ثبت همزمان و اتوماتیک اسناد فروش و حسابداری! ( با افزونه ووکامرس ابرستان آشنا شوید )
حسابداری یکپارچه ابرستان

بهترین فرصت برای درامان مانده از مالیات

سال 1403، برای تمامی کسب و کارها بسیار متفاوت تر از سالهای قبل خواهد بود. با توجه راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی و الزامی شدن ارسال فاکتورهای فروش ظرف مدت حداکثر یک هفته ( در حال حاضر 21 روز) به این سامانه، لازم است تمامی کسب و کارها جهت در امان ماندن از جرایم بسیار سنگین این قانون و حفظ کسب و کارهایشان خود را به ابزار مناسب برای این موضوع مجهز کنند.

بی توجهی کسب و کارها به الزام ها و اطلاع رسانی های سازمان امور مالیاتی جهت انجام تکالیف مقرر در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی  علاوه بر اینکه می تواند کسب و کار را با جرائم بسیار سنگین مالیاتی روبرو کند حتی منجر به ورشکستگی و نابودی کسب و کارها و در بدترین حالت مصادره اموال منقول و غیر منقول صاحبان کسب و کار گردد!!!

استراتژی خود را تغییر دهید!

 در شرایطی که دولت با ابزارهای قانونی و استفاده از اطلاعات و داده هایی همچون اطلاعات تراکنش های بانکی، اطلاعات صورتحساب های خرید و فروش و … تقریبا به اطلاعات درآمدی کسب وکارها شما آگاهی پیدا کرده است دیگر روشهای قدیمی برای پرداخت مالیات مفید و اثربخش نیست. افراد هوشمند با تغییر شرایط ، استراتژی های خود را تغییر داده و متناسب با شرایط جدید از ابزارها و تکنیک های مناسب استفاده می کنند. حال سوال این است که در شرایط از چه ابزاری باید استفاده کنیم. 

راهکار زنده ماندن کسب و کار ها چیست؟

خدمات سامانه مودیان مالیاتی ابرستان

در این شرایط همانطور که دولت با ابزار اطلاعات به دنبال اخذ مالیات بیشتر از کسب و کارها است، لازم است کسب و کارها هم با ابزار مناسب اطلاعات کافی را برای مبارزه با اخذ مالیات های ناعادلانه و در امان ماندن از جرایم بسیار سنگین که خود مالیات مضاعف و ناعادلانه ای است مجهز شوند.

به اذعان تمامی اساتید و متخصصان حوزه مالیاتی بهترین راهکار برای این کارزار، حسابداری است! آن هم استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای ثبت، نگهداری و تهیه گزارشات لازم برای دفاع مالیاتی!

بهترین راهکار فناوری های ابری

خوشبختانه فناوری های نوین منجر به به صرفه شدن و کاهش هزینه های تهیه نرم افزارهای حسابداری شده است. نرم افزار جامع حسابداری ابرستان با بیش از 5 سال فعالیت بر بستر ابری و استفاده هزاران مشترک از این نرم افزار و با قیمت بسیار ناچیز ماهیانه معادل یک پرس غذا، شما را در این زمینه یاری می رساند.

 

جشنواره ابرستان، بهترین فرصت

علاوه بر شرایط منحصر به فرد و مزایای بی شماری که استفاده از ابزار حسابداری ابرستان دارد،به اطلاع کلیه مشترکین می رساند جشنواره خرید عید تا عید ابرستان برگزار شده است. در این جشنواره که به مناسبت فرارسیدن سال نو از عید نوروز 01-01-1403 تا عید سعید فطر 25-01-1403  برقرار است می توانند با استفاده  از کد تخفیف 20 درصدی و خرید اشتراک سالانه تا 4 ماه به صورت رایگان از خدمات حسابداری ابرستانبه مدت یکسال استفاده کنند.

چگونه می توانم از تخفیف این جشنواره استفاده کنم؟

کافی است از اینجا وارد نرم افزار حسابداری ابرستان شوید. سپس با وارد کردن کد تخفیف EID03 می توانید به مدت 4 ماه از این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید

جهت استفاده از کد تخفیف کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

انیمیشن معرفی ابرستان

دلایل استفاده از حسابداری ابرستان

حسابداری ابرستان با محیطی ابری برای تمامی کاربران حسابداری این امکان را فراهم می کند که در هر جا و مکانی که هستن بتوانند کارهای مالیاتی و حسابداری خود را مدیریت کنند ابرستان با ارائه راهکار ابری توانسته است برای کاربران محیطی امن، ساده و در عین حال ارزان را فراهم کند تجربه از محیط ابری حسابداری ابرستان برای شما امکاناتی مانند اتصال به سامانه مودیان جهت ارسال فاکتورها به سامانه مودیان، انبارداری، سیستم بازرگانی شامل خرید و فروش، گزارشات، حسابداری، خزانه داری و امکاناتی دیگر برای شما فراهم می کند. تمامی کاربرانی که می خواهند در سریعترین زمان ممکن کارهای حسابداری و مالیاتی خود را مدیریت کنن و به صورت آنلاین تمامی امور خود را مدیریت کنند کافی است با اعمال کد تخفیف EID03 از 20 درصد تخفیف به همراه 4ماه رایگان از نرم افزار حسابداری ابرستان استفاده کنید جهت ثبت نام و استفاده کد تخفیف بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. 

فهرست مطالب

ایمپورت فاکتور ها از اکسل

ایمپورت از اکسل

اگر شما قبلا فاکتورهای فروش خود را در دیگر سیستم های بازرگانی، خرید یا فروش و یا نرم افزارهای دیگر حسابداری ثبت کرده اید و الان به هر دلیلی قصد دارید آنها را به ابرستان وارد کنید این امکان برای شما مهیا شده است.

امکان ثبت گروهی فاکتورها یا ایمپورت اطلاعات فاکتور از اکسل راهکاری سریع، ساده و آسان است که به کمک آن خودتان می توانید فاکتورهای فروش تان را از دیگر نرم افزارها به ابرستان انتقال دهید.

کاربرد این امکان چیست؟

مهمترین کاربرد این امکان، این است که می توانید به کمک این ابزار  از ابرستان  بعنوان نرم افزار واسط ارسال به سامانه مودیان استفاده کنید.

امکان ایمپورت گروهی فاکتور ها از اکسل، ابزاری است که به کمک آن فاکتورهای ثبت شده در نرم افزار جاری تان را به راحتی به سامانه مودیان مالیاتی انتقال دهید.

علاوه بر این از این امکان می توانید برای انتقال گروهی فاکتورها از دیگر نرم افزارها به نرم افزار حسابداری یکپارچه ابرستان استفاده کنید. با این امکان علاوه بر اینکه کلیه فاکتورهای فروش شما به حسابداری ابرستان منتقل می گردد، اسناد حسابداری آن مانند حساب موجودی کالا، حساب های دریافتنی تجاری آن نیز بصورت اتوماتیک ثبت می گردد.

 

امکانات ابزار انتقال و ثبت گروهی فاکتور

ابزار ثبت گروهی فاکتورها دارای امکانات متعددی است که عبارت است از:

  1. امکان دریافت گروهی فاکتورها در دو فرمت اکسل، و CSV
  2. امکان  شماره گذاری اتوماتیک شماره فاکتورهای جدید
  3. امکان ثبت با شماره فاکتورهای فایل مبدا 
  4. امکان شناسایی و ثبت اتوماتیک کالاها  یا خدمات مندرج در فایل اکسل(مبدا)  در ابرستان
  5. امکان ثبت و بروز رسانی موجودی کالاهای مورد نظر در فایل مبدا به اندازه کالاهای فروش رفته
  6. امکان تنظیم و ذخیره سازی جدول تناظر یک به یک بین فیلدهای فایل مبدا و فایل مقصد
  7. پیش پردازش فایل و نمایش وضعیت ایمپورت اطلاعات
  8.  
ایمپورت فاکتور

اقلام قابل انتقال و ثبت گروهی فاکتور

مقادیر قابل انتقال فاکتور از طریق این امکان، شامل فیلدهای ذیل است :

o       مشخصات عمومی فاکتور: ( مشخصات خریدار و اطلاعات کلی فاکتور فروش است که برای تمامی اقلام فاکتور یکسان است)

§        شماره فاکتور*

§        تاریخ فاکتور*

§        نام خریدار* :  

§        عنوان مشتری در فاکتور* :

§        تاریخ سر رسید

§        ارجاع

§        بازاریاب

§        درصد بازاریابی کالا/خدمات

§        پروژه

o       اقلام فاکتور : ( تمامی مواردی که مربوط به اقلام فروش رفته در فاکتور است )

§        کالا/خدمات*

§        شرح کالا/خدمات

§        تعداد/مقدار*

§        مبلغ واحد*

§        نوع تخفیف*

§        مقدار تخفیف*

§        مالیات*

§        عوارض*

§        انبار کالا*

§        شناسه عمومی کالا

o       اطلاعات تکمیلی فاکتور (این اطلاعات نیز مربوط به کل فاکتور است)

§        توضیحات فاکتور : 

§        هزینه حمل

§        تنظیم فاکتور*  

§        عنوان تنظیم فاکتور

به مناسبت روز حسابدار تمامی کاربران عزیز میتوانند از 16 الی 30 آذر از 20 درصد تخفیف ویژه برخوردار شوند

جشنواره تخفیفات ویژه به مناسبت روز حسابدار

ضمن عرض تبریک بابت فرا رسیدن روز حسابدار، از 16 الی 30 آذرماه تمامی کاربران عزیز ابرستان می توانند از این تخفیف ویژه بر روی تمامی بسته های اشتراکی استفاده نمایند.

کافی است هنگام خرید لایسنس با وارد نمودن کد تخفیف accountant از 20 درصد تخفیف در خرید اشتراک تمامی طرح ها، امکانات و بازه های زمانی لایسنس ابرستان استفاده نمایند.

کاربران محترم میتوانند با خرید نرم افزار به صورت سالیانه با وارد کردن کد جشنواره علاوه بر این 20 درصد از  2 ماه اشتراک رایگان نیز جهت استفاده از امکانات ابرستان بهره مند گردند.

 

مجموعه ابرستان به مناسبت پنجمین سال تولد نرم افزار حسابداری ابرستان تخفیف ویژه 20 درصدی را برای تمامی طرح ها و تمامی بازه های زمانی در نظر گرفته است. تمامی کاربران عزیز ابرستان می توانند با استفاده از کد تخفیف 5years اقدام به خرید تمامی امکانات و لایسنس های ابرستان نمایند. شایان ذکر است که تخفیف ویژه خرید اشتراک سالانه همچنان پابرجاست و با انتخاب بازه زمانی سالانه و استفاده از کد تخفیف فوق علاوه بر تخفیف 20 درصدی از 2 ماه تخفیف بیشتر (که خود به تنهایی به میزان 17 درصد خواهد بود) بهره مند خواهید شد.

این جشنواره تا 15 تیرماه 1402 برقرار است و امکان ارتقاء و همچنین تمدید اشتراک برای تمامی کاربران (حتی اگر چند ماه از اشتراک قبلی مانده باشد) با تخفیف ویژه فراهم می باشد.