آشنایی با ابرستان

نرم افزار حسابداری تحت وب ابرستان
همواره و همیشه در دسترس

برنامه حسابداری  ابرستان ، نسل جدیدی از نرم افزارهای مالی است که بر اساس تکنولوژی ابری طراحی شده است. نرم افزار حسابداری ابری نسبت به حسابداری سنتی دارای مزایا و امتیازات زیادی است که بسیاری از دغدغه ها و مشکلات کاربران نرم افزارهای حسابداری را حل و فصل نموده است. اهم این ویژگی ها عبارتند از: 

  • در دسترس بودن همیشگی نرم افزار یا  به  عبارت دیگر در دسترس بودن حساب و کتاب کسب و کار و مشتریان و تامین کنندگان شما از هر زمان و در هر مکان
  • کاهش هزینه های نگهداری و بروز رسانی سیستم
  •  بی نیازی از خرید تجهیزات گران قیمت سخت افزاری و امنیتی جهت محافظت از داده ها
  • امکان ارائه دسترسی های خاص و محدود برای مشاهده تراکنش های فی مابین کسب وکار شما با طرف های حسابتان
  • امکان استفاده و یکپارچه سازی با دیگر سیستم های ابری مانند ارسال فاکتور یا لیست تراکنش ها از طریق ایمیل ، پیامک و فاکس های اینترنتی
حسابداری ابری- برنامه حسابداری

ویژگی های نرم افزار حسابداری ابرستان

 ابرستان یم نرم افزار حسابداری هوشمند ایرانی است. ابرستان برنامه حسابداری نوین ای است که با اصلاح و بهبود روش ها و فرایند های ثبت اسناد مالی از یک سو  و استفاد از الگوریتم های پیشرفته نرم افزاری نسل جدیدی از نرم افزارهای حسابداری را ارائه نموده است. همچنین در طراحی این برنامه آخرین استانداردهای مطرح حسابداری نیز منظور شده است.

مهمترین ویژگی آن سادگی و سهولت کار با آن است. این امر بااستراتژی های ذیل محقق شده است:

  • حذف عملیات زائد که قبلا در روش های حسابداری سنتی و دفتری مورد نیاز بوده است
  • یکپارچه سازی سیستم های حسابداری ، خرید و فروش ، انبار و خزانه
  • ثبت اتوماتیک اسناد مرتبط با هر تراکنش
  • هوشمند سازی محاسبات موردنیاز برای ارائه گزارشات مالی و مالیاتی

هدف ما آن بوده است که صاحبان مشاغل و کسب وکارها  یا حسابداران و مدیران مالی آنها بتوانند با عملیاتی به مراتب کمتر و ساده تر نسبت به ثبت و ضبط حساب و کتاب و دریافت گزارشات موردنیاز اقدام نمایند.

امکانات نرم افزار حسابداری ابرستان

دارای کدینگ استاندارد

سیستم کدینگ پیشرفته حسابداری ابرستان بر اساس آخرین استانداردهای حسابداری و بر اساس یکپارچه سازی بین محصولات ابرستان بطور اتوماتیک و  بر اساس نوع کسب و کار ایجاد می شود.

هر کاربر می تواند به محض ورود به سیستم بدون نیاز به تعریف هر گونه حسابی فعالیت خود را آغاز کند.

تعریف کدینگ دلخواه

امکان تعریف کدینگ دلخواه حسابداری در چهار سطح ( گروه ، کل ، معین ، تفصیلی ) امکانی است برای حسابداران و افراد حرفه ای که می توانند نسبت به تعریف حساب در  سطوح گروه ، کل ، معین و تفصیلی به دلخواه اقدام نمایند.

حساب تفصیلی شناور

همانطور که در عالم واقع کسب وکار هر یک از طرف های معاملات شما می توانند دارای چندین وجهه باشند و گاهی بعنوان خریدار و گاها بعنوان فروشنده هستند در حسابداری ابرستان نیز به راحتی می توانید طرف حساب خود را بعنوان تفصیلی شناور در انواع حسابهای بستانکار و بدهکار به عنوان یک حساب تفصیلی شناور استفاده کنید.

سیستم هوشمند دوره مالی

ابرستان با اخذ تکنیک های جدید و ارائه راهکارهای نوین بکارگرفته شده در سطح بین الملل، اقدام به خودکار سازی دوره های مالی در نرم افزار حسابداری ابری خود نموده است.

اسناد افتتاحیه اختتامیه هوشمند

ابرستان در راستای ساده سازی حسابداری ، شما را از هر نوع ثبت اسناد افتتاحیه و اختتامیه بی نیاز ساخته است. سیستم هوشمند محاسبات اسناد افتتاحیه و اختتامیه تمامی کارهای لازم را بطور اتوماتیک و هوشمند برای شما انجام خواهد داد.

سیستم محاسبه هوشمند بهای تمام شده کالای فروش رفته، بطور اتوماتیک و با درج، ویرایش یا حذف هر یک از فاکتورهای خرید و فروش نسبت به بروز رسانی و محاسبه مجدد بهای تمام شده کالای فروش رفته اقدام می نماید.