نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

نرم‌افزار حسابداری ابری و آنلاین مشابه نرم افزارهای حسابداری سنتی ، نصبی و شبکه ای است، با این تفاوت که این نرم افزار‌حسابداری درمراکز داده و سرورهای امن اینترنتی نصب و راه اندازی شده اند و بر اساس مدل SaaS (نرم افزار به عنوان یک سرویس) است.

این نرم افزارها بر اساس فناوری پردازش ابری ارائه شده اند و دارای تمامی مزایا و ویژگی های آن می باشند. در این حالت داده ها به ابر فرستاده می شوند، جایی که پردازش شده و پس از آن به کاربر منتقل می شود.

تمامی پردازش های مربوط به نرم افزارها ابری بر روی سرورهای ارائه دهنده سرویس انجام می شود و هیچ نیازی به امکانات سخت افزاری کامپیوتر کاربر ندارد.

بنابراین کاربران بدون اینکه نیاز به امکانات فنی خاصی داشته باشند به راحتی می توانند تنها از طریق برقراری یک ارتباط اینترنتی به راحتی به سرورهای ارائه دهنده دسترسی پیدا کرده و نسبت به استفاده از خدمات آن سرویس دهنده بهره مند شوند.

پیشنهاد ما به شما : امنیت اطلاعات نرم افزارهای حسابداری ابری

در محاسبات ابر ، کاربران از طریق ارائه دهنده سرویس ابر نرم افزارها از طریق اینترنت یا سایر شبکه ها به برنامه های کاربردی نرم افزار دسترسی دارند. استفاده از نرم افزار حسابداری ابری و آنلاین، کسب و کار شما را از نصب، نگهداری و پشتیبانی هر گونه نرم افزاری در رایانه های شخصی و رومیزی بی نیاز می سازد و از این طریق دیگر شما نیازی به پرداخت هزینه های گزاف بابت خرید نرم افزار یا پرداخت هزینه های پشتیبانی نخواهید داشت.

مهمترین مزیت راه حل های حسابداری ابری و آنلاین این است که اجازه می دهد تا کاربران سطوح مختلف یک کسب و کار اعم از صاحب کسب و کار ، حسابدار ، مدیر مالی ، مشاورمالی و فروشندگان آن چه آنهایی که در محل کسب و کار هستند و چه آنهایی که در شعب مختلف کسب و کار هستند همگی در هر زمان دلخواه و هر مکانی که باشند براحتی به یک نسخه واحد و یکپارچه از اطلاعات دسترسی دارند.

مزایای نرم افزارهای حسابداری ابری

دسترسی آسان:

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از نرم افزارهای حسابداری ابری، دسترسی آسان به اطلاعات حسابداری است. با استفاده از این نرم افزارها، کاربران می توانند از هر کجا و هر زمانی به اطلاعات حسابداری خود دسترسی داشته باشند.

 امنیت بالا:

نرم افزارهای حسابداری ابری دارای سطح امنیتی بالایی هستند. این نرم افزارها از رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات حسابداری استفاده می کنند و همچنین دارای سیستم های پشتیبانی متعددی برای حفاظت از اطلاعات مهم کاربران هستند.

کاهش هزینه ها:

استفاده از نرم افزارهای حسابداری ابری باعث کاهش هزینه های حسابداری می شود. با استفاده از این نرم افزارها، نیاز به نصب و راه اندازی سرورهای مجزا ندارید و همچنین نیاز به خریداری و نگهداری نرم افزارهای حسابداری سنتی نیز ندارید.

 

هماهنگی ساده تر:

نرم افزارهای حسابداری ابری به کاربران امکان می دهند تا در هر زمان و از هر جایی از دنیا به اطلاعات حسابداری خود دسترسی داشته باشند. این به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت و با سهولت، با همکاران خود در موضوعات مختلف هماهنگ شوند.

 

قابلیت انعطاف پذیری:

نرم افزارهای حسابداری ابری، قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند. با استفاده از این نرم افزارها، کاربران می توانند به راحتی اطلاعات حسابداری خود را تنظیم کرده و از امکاناتی استفاده کنند که به نیازهای شرکت آنها می خورد.

 

14 روز استفاده رایگان از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری ابری و آنلاین ابرستان

پربازدید ترین ها

حق تمبر
صورت سود و زیان
نرم افزار حسابداری رایگان